Author Topic: op zoek  (Read 1621 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ellen

• Guest
op zoek
« on: 31 January 2010, 12:01:36 »
Hallo, ik ben op zoek naar een goeie tweedehands saxofoon, ik heb helemaal geen ervaring, wil graag eentje hebben en leren spelen.Wie geeft mij een tip?
Alvast bedankt,
Ellen.

Zoot

• Guest
Re: op zoek
« Reply #1 on: 31 January 2010, 13:09:24 »
1e/ Koop (  :idea:  of leen, bieb :?: ) heb boekje Tipboek voor Saxofoons, de nieuwe versie is erg uitgebreid en "je leert het instrument kennen................
dan/ Huur eerst eens een sax, kijk of het wat voor je is en leer zo snel mogelijk spelen,  :? geluid eruit te krijgen...... :?     OeFEnen oefENen oefenEN OeFEnen oefENen oefenEN OeFEnen oefENen oefenEN etc........
Daarna/  ga je bij de verschillende winkels op zo veel mogelijk Toeters spelen, ( met je  :!:  eigen mondstuk en riet ) met  :P  hulp van het personeel aldaar  8) vind de juiste Toeter jou wel  8)

Weet je al of het sop, alt of tenor, bariton gaat worden?

( dankzij het verplaatsen naar Aanschaf door Amanda sloeg het eerste deel van de tekst nergens meer op, aangepast! )

Offline Amanda

• Member
  • *
« Reply #2 on: 31 January 2010, 15:53:01 »
Verplaatst naar Aanschaf
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Offline nessie

• Member
  • *
« Reply #3 on: 07 February 2010, 21:11:14 »
Ik begrijp uit een berichtje van Ellen viewtopic.php?f=46&t=5146 dat ze gisteren op 6 februari een sax heeft gekocht.