Main Menu

SaxForumMeeting 2010

Started by JR, 15 February 2010, 14:56:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Thijs Leuven

Quote from: "SaxieRob"
Quote from: "Thijs Leuven"...het uitwerken van de vakantieplannen en feesten en bier drinken... Volgend jaar ga ik tijd proberen te maken!

Beetje zwak excuus hoor!  Wees een vent/wijf en kom langs  :D

groet,
Rob.

Vrijdagavond uit met vrienden uit Delft, zaterdagmiddag vakantieplannen maken. Ergens daartussenin ga ik slapen, dus het gaat hem niet worden.

Thijs chickens out.
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

JR

Zaterdag neem ik mijn realbooks (op pdf-formaat)  mee. Ze zijn in Es en in "normale" stemming.
Als je belangstelling hebt neem dan een USB-sticky mee. :-)

Tot zaterdag,
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Steph Saxin' Spé

Zet maar genoeg thee  :wink:

Ties76

Het ziet er naar uit dat ik morgen al naar de Supportbeurs ga (kan mee carpoolen), dus dan kan ik zaterdag gewoon op tijd bij de meeting zijn.
Als er nog mensen uit Horst/Venray zijn die mee willen rijden, of die ik op station Horst-Sevenum op kan pikken, dan kan dat. Heb nog wat plaats over in de auto.
alt: Conn Chu Berry (1927), leenalt: Buffet Crampon S1 (1977, verzilverd)

JR

:!: Way to go, Ties :!:
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

harpje

Dit is dus echt gewoon balen he. Ik moet zaterdag optreden met mijn klarinetensemble en kan niet komen.  :(  Ben net terug van een concertreis uit Zweden en zie opeens een meeting voorbij komen. Jakkes jakkes jakkes. Anders had ik Basje mee kunnen nemen.

jthole

Ik zal kijken of ik het ga redden ... maar het wordt een druk weekend!
A: Martin Indiana + Selmer SA80 II / Vandoren V16
T: Martin Committee III / OL Tone Edge
B: Keilwerth Toneking / OL Tone Edge

JR

Je bent niet verplicht om van 12 tot 6 aanwezig te zijn :lol:

Kom een paar uurtjes langs, geniet van de mensen, de saxen en het weer  :!:

Tony

Helaas is er bij mij ook wat tussen gekomen.
De kleine hier is behoorlijk ziek (bye bye nachtrust) en morgen bij de oppas/vriendinnetjes achter laten is even geen optie.
Mocht het morgen wel beter gaan dan pak ik even de motor en kom langs, maar zoals het er nu uitziet heb ik daar even een zwaar hoofd in.

Sorry mensen.  :(

SaxieRob

Quote from: "Tony"Helaas is er bij mij ook wat tussen gekomen.
De kleine hier is behoorlijk ziek (bye bye nachtrust) en morgen bij de oppas/vriendinnetjes achter laten is even geen optie.
Mocht het morgen wel beter gaan dan pak ik even de motor en kom langs, maar zoals het er nu uitziet heb ik daar even een zwaar hoofd in.

Sorry mensen.  :(

Ok Tony, dan ga ik er even vanuit dat ik je niet hoef op te halen in A'dam...  Beterschap voor de kleine...

groet,
Rob

Tony

Ja thanks. Ze heeft sinds vorige week een heftige oogontsteking en het lijkt alleen maar erger te worden. Vanmorgen weer bij de dokter geweest en een doorverwijzing gekregen voor de oogarts in het ziekenhuis dus. De planning was eigenlijk om haar morgen (had verwacht dat het wel over zou zijn) bij een vriendinnetje te laten spelen maar dat gaat niet lukken. Arm kind kan zelfs geen zon verdragen.

Mocht het wel wat beter gaan (ziekenhuis is vanmiddag) dan pak ik de motor en kom even langs. Dus ophalen hoeft inderdaad niet. Maar super bedankt voor het aanbod!

sam

Hallo allemaal, ik ga gewoon komen morgen, lijkt me reuze gezellig. En ik neem de bariton mee. Misschien is er een geluidsinstallatie? Zodat we een beetje kunnen Aebersolden? Of is er een ritmesectie onder ons?
alt: Buescher True Tone met meyer 6 MM
tenor: Bundy 2e serie met Link STM 8
bariton: Jupiter SBS 593 met Selmer S80 F plus nog een flinke stapel \'reserve-saxofoons\'.

SaxieRob

De King SilverSonic alt (zie thread in King sectie) is vandaag ook gearriveerd dus die neem ik morgen ook maar mee, wordt wel sjouwen....

groet,
Rob.

Steph Saxin' Spé

Quote from: "zomertje"Dat is dan wel weer jammer..... naja, eigenlijk moeten we gewoon lekker een meeting houden toch :)

En ik geloof dat ik nog iemand moest knijpen..... :lol:

Quote from: "Zoot"
Quote from: "niesten"Balen, zeg.
Ook ik kan er dit jaar niet bij zijn :-(
In elk geval veel plezier gewenst voor allen die wel aanwezig zijn.

je haalt me de woorden uit de mond, .........    :smt022  :smt022

:-#  :wink:

Menno

Leuk zo'n meeting! Kom denk ik ook even langs, zie wel wat ik aantref... Zou vooral wel eens willen kijken hoe mijn tenor klinkt als een andere (meer ervaren?) toeteraar er op speelt.

Tot morgen..

Gr. Menno