Main Menu

Mijn toeters :-D

Started by Tony, 01 March 2010, 22:30:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tony

Toch maar even een fotootje genomen van deze twee beauty's ;

Thijs Leuven

Hmm, wauw...

Meer, meer, meer!!!  :D  :D  :D
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

the martin

Als ze net zo spelen als dat ze er uit zien zit het wel goed.... =D>

Amanda

Mooi!!

Tevreden over je Mark VI? Hij ziet er goed uit.
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Sebo

Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

Tony

Quote from: "Amanda"Tevreden over je Mark VI?
Ja, heel erg tevreden zelfs. Toeter speelt heerlijk, maar heel anders dan b.v. de Ladyface.

Amanda

Ja, dat zal best wennen zijn.
Maar hij klinkt fantastisch!

Tenminste, als dat de toeter is waar je bij Remy op speelde toen ik er was.

*droomt van een mooie MarkVI alt... *
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Tony

Geen idee of dat dezelfde was... heb er toen op meerdere gespeeld :)
Eigenlijk wat nu nog op m'n lijstje staat is een The Martin er bij. Maar eerst even euries verzamelen enzo.

Amanda

Het bekende probleem...
Ik blijf euro's in de grond stoppen, maar de geldboom wil nog steeds niet groeien.
Zal wel ergens iets verkeerd doen...

the martin

Quote from: "Tony"Eigenlijk wat nu nog op m'n lijstje staat is een The Martin er bij. Maar eerst even euries verzamelen enzo.

Wat zal ik zeggen.. Je hebt wel smaak  8)

Thijs Leuven

Quote from: "Tony"Geen idee of dat dezelfde was... heb er toen op meerdere gespeeld :)
Eigenlijk wat nu nog op m'n lijstje staat is een The Martin er bij. Maar eerst even euries verzamelen enzo.

Wat dacht je van een mooie Buescher?  :-D
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

the martin

Heeft die ook al gehad meen ik mij te herinneren :?:

Daan

Leuke foto, ziet er mooi uit. Dat vraagt natuurlijk om meer foto's  ;-)
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Ben Rodenburg

Zo ik ben echt te lang niet meer hier geweest! Sinds wanneer heb je een mark 6 dan? De amerikaanse liefde voorbij? ;)
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Tony

Maandje of 2 nu.
Amerikaanse liefde is zeker niet voorbij maar ik moet eerlijk bekennen dat de applicatuur van een VI wel heel errug ok is en die toeter zeker net zo goed klinkt :)
Gewoon een hele fijne comfortabele toeter.