Hallo allemaal,
ik ga morgen met mijn vriend naar Music all in in Rotterdam. Ik heb al even overleg gehad met diegene van wie ik les ga krijgen. Ik heb namelijk op internet gekeken naar wat nou een goede saxofoon is voor toch wel weer een beginner. Ik zit dus zelf te denken aan een Yamaha. In principe wil ik mij morgen goed laten informeren en dat dan weer meenemen naar de saxofoondocent (zij gaat niet mee). Dan wil ik de opties aan haar voorleggen. Ook had ik volgens mij hier op dit forum gelezen over de Trevor James "The Horns", wat betreft prijs is deze wel aantrekkelijker dan de Yamaha. Ik heb ook gezien dat ze bij Music all in een "eigen merk" hebben, geen idee wat ik hier van moet verwachten.
We zullen morgen wel zien, eerst maar eens kijken of ik er geluid uit kan krijgen, hahahaha!!
En waarom toen gestopt? Ja om verschillende redenen. Erg druk met school, vriendinnen, vriendjes en uitgaan

, kwam bijna niet aan oefenen toe. Ook had ik toen ergens les wat mij niet echt beviel. 3 jaar terug wilde ik het ook weer op gaan pakken maar werd toen plots behoorlijk ziek. Nu bijna 3 jaar later gaat het gelukkig weer wat beter. Sporten gaat helaas niet zo heel erg goed maar ik zoek toch een soort van uitlaatklep, dus nu is het moment daar!! Ik heb een docent gevonden bij mij in de buurt, helemaal perfect!
Fijn weekend allemaal!
groetjes
Dineke