Main Menu

Hai allemaal!

Started by radioanne, 10 May 2010, 23:19:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jupialto

Nice!!

Leuk dat je eengoede ervaring opbouwt met Meyer! Succes met blazen!
groet, Menno

\"your inner voice will always guide you\"

Maaarten

mooi zo. bij welke harmonie/fanfare zit je trouwens?

nog een domme tip. Toen ik mijn link kocht speelde ik daar op het puntje op, net zoals ik bij mijn c* deed. Moet je best op letten als je ineens een grotere tip neemt.

radioanne

Ik zit in Nijmegen bij Symfonisch Blaasorkest Nijmegen en bij fanfare Vooruit in Oude Tonge (wellicht kennen jullie Grijsoord van Jan Bosveld wat op veel concoursen verplicht werk is? Dat is gecomponeerd in opdracht van Vooruit)

SaxieRob

Welkom Radioanna op het forum.  Leuk dat je je feedback geeft op de mondstukken.  Vaak zie ik wel vragen gepost maar wordt later de thread niet aangevuld met het vervolg op de vraag (bv wat je heb geleerd of ervaren of hoe een probleem daadwerkelijk wordt opgelost).  Dat is nu uist hetgene waar ik altijd naar op zoek ben...

14 jaar ervaring, daar kan ik alleen maar van dromen.  Zelf speel ik pas een half jaartje en dat gaat best aardig (ik ben nu op Pink Panther nivo) dus ik ben benieuwd waartoe je na 14 jaar instaat bent...

tot horens,
Rob.

Dion

Welkom Anne,

Vooruit in Oude Tonge ben ik ooit als 18 jarige begonnen. Eerst op bugel, later op tenorsax.
Volgens mij speelt Maarten Prins bij jullie :?
Na vele omzwermingen en 35 jaar later speel ik bij Sir Olivers Band in Den Bommel.

Maar één orkest in Nijmegen en één orkest in Oude Tonge: dat ligt niet naast de deur 8)

Groetjes, Dion
Tenor: Martin Committee II (Lion and Crown) 1938
Otto Link 8 NY met Francois Louis rietbinder