Hallo iedereen,
Ik ben een 23-jarige student uit Schilde/Antwerpen en heb jaren in de plaatselijke harmonie tenorsax gespeeld.
Enkele jaren geleden ben ik hiermee gestopt omdat ik in Antwerpen op kamers ging en sindsdien heb ik eigenlijk niet meer gespeeld.
Ik zou erg graag terug beginnen spelen en zou ook graag privé-lessen willen nemen, omdat ik mezelf er op betrap dat ik technisch erg zwak ben en er nog veel werk aan de winkel is.
Nu wil ik eerst mijn sax volledig laten reviseren. Ik lees veel goede ervaringen over Adams. Is die in Diest gevestigd? Of is dat een andere?
Ik lees ook goede ervaringen over De Razende Saxofoon (Bert Egers), maar die zit natuurlijk in Rotterdam... Een dik uurtje met de auto, maar ik wil zeker zijn van het resultaat alvorens ik die reis maak.
Nu wou ik even jullie mening horen... Waar moet ik mijn Selmer laten reviseren? Het mag wat geld kosten, want het was een splinternieuwe en erg dure sax, dus het moet niet bij de goedkoopste zijn, maar moet er echt zeker van zijn dat m'n instrument tip top in orde is als ik het terugkrijg.
Ik weet dat er hier al veel discussies over geweest zijn, maar zelfs dan kan ik nog geen beslissing nemen...
Please, help me

Groetjes,
Sam