Ook maar eindelijk even voorstellen.

Started by saxanne, 26 July 2010, 15:32:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

saxanne

(Na twee jaar even mijn intro ge-update).

Ik ben Anneloes, 38 jaar, moeder van drie dochters, docent in het praktijkonderwijs en woonachtig in de buurt van Leiden.

Sinds anderhalf jaar speel ik tenorsaxofoon bij de plaatselijke muziekvereniging en krijg daar iedere week een half uurtje les.
Ik ben inmiddels zo verslingerd aan saxofoon spelen dat ik onlangs zelf een altsax heb gekocht: de Yas 475. Erger nog, ik ben van een fulltime baan terug gegaan naar een vierdaagse werkweek om meer saxofoon te kunnen spelen. Want de muziek spelen gaat wel, maar voordat het een beetje leuk klinkt... pffff!

Groetjes,
Anneloes.

Amanda

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Tony

Leuke intro. Meepraten en vragen stellen mag natuurlijk altijd!
Veel plezier op het forum.

Janneke

Hoi Anneloes,

Inderdaad welkom!
Ik ben begonnen in oktober en als je veel kunt oefenen gaat het best snel. Ik ben veertig jaar en mijn dagelijks publiek zijn mijn twee kinderen. Ik heb elke week les en oefen (bijna) elke dag.
En dit forum is leuk en mij al van pas gekomen! Handige tips en zo.
Trouwens, ik ben begonnen op tenor en na de eerste les overgestapt op alt. Soms heb ik toch een beetje spijt...
Veel plezier!
[size=85]Beginner op alt Martin Handcraft[/size]

jupialto

Weet je Anneloes: het maakt niet uit hoe oud je bent, of hoe (on)ervaren met de sax, iedereen blaast hier zijn/haar eigen partijtje mee.
Het geluk daarbij is dat dit forum blijft groeien, zodat er dus veel deskundigheid aan boord is voor gevarieerde onderwerpen.

Ik zeg: Make your pick and.... enjoy! :D
groet, Menno

\"your inner voice will always guide you\"

Maaarten

Welkom.

En over je setup. De meesten zijn zo begonnen :-)

Gerald

Welkom, en veel plezier met het toeteren.

Sebo

Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

Zoot

welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

zomertje

Welkom :)

Ik ben ook op mn 37e begonnen en kan nu al een aardig nootje meeblazen met de harmonie.
Het komt dus wel als je lekker blijft oefenen :)

Mijn grootste fan is kater Pucky, die komt regelmatig kijken wat ik aan het doen ben  :lol:
Hij mag ook graag proberen in mn voeten te bijten tijdens het spelen, de kunst is hoever te komen met het nummer voordat ie je te pakken heeft  :-D
Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*