Le Monde Saxofoondag 14 november Roosendaal

Started by Harm Roestenberg, 02 August 2010, 13:29:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harm Roestenberg

B.I.N. organiseert i.s.m. Muziekcentrum van Gorp op zondag 14 november a.s. een Le Monde Saxofoondag in Roosendaal.
Deze dag staat o.l.v. Werner Geboers (//http://www.wernergeboers.be) en wordt aanbevolen voor saxofonisten vanaf 3 jaar speelervaring.
Mede door een ander programma is deze dag erg vernieuwend en verfrissend t.o.v. andere reeds georganiseerde saxofoondagen.
Kijk op onder de agenda op //http://www.lemondesaxophones.com voor verdere informatie en mogelijkheid tot aanmelden!

Invisible

Zijn er ook plannen voor een dergelijke dag voor de noordelijke drie provincies?
Sopraan: Selmer Mk.VI (1972) + Yamaha custom 4CM
Alt: Yamaha YAS-62 Purple label (~1985) + Selmer SD20
Tenor: Selmer Reference '54 (2013) + Selmer soloist + Ponzol M2 110

Amanda

Wilde 'm net plaatsen, maar ik zag dat hij er al op stond.
Ik ben er de 14e. Nog meer mensen van het forum?
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Berretje

Kreeg een mailing binnen van Le Monde:

Blazerssectie Waylon op Le Monde

Onlangs hebben Ben Rodenburg (www.benrodenburg.nl, zie foto) en Katharina "Tini" Thomsen, beiden de vaste saxofonist van de blazerssectie bij Waylon, voor de Le Monde gekozen.
Ben Rodenburg bespeelt de Satellite Tenor Saxofoon in brass finish, Katharina "Tini" Thomsen bespeelt de Universal Bariton Saxofoon in vintage finish.
Binnenkort zal een eerste reactie met beeld- en geluidsfragmenten op de Le Monde Website vermeld worden!
Tenor Prologue - Otto Link 7*

harpje

Quote from: "Amanda"Wilde 'm net plaatsen, maar ik zag dat hij er al op stond.
Ik ben er de 14e. Nog meer mensen van het forum?
Hoi Amanda, mannetje en ik zijn ook weer van de partij. (Mannetje voor het eerst, op de bari)  :-D
Ik ga een even Harm mailen of hij een le monde bari wil meenemen om uit te proberen.

Amanda

Gezellig!
Ik kom met sopraan en ga uiteraard de Le Monde proberen :-D
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

zomertje

Ik heb er ook wel zin in, zo te zien blijft deze dag tot nu toe vrij in mijn agenda :)

Maakt het nog uit wat je meeneemt?
De tenor is makkelijker, maar heb natuurlijk ook een vette barisax nu  :oops:
Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

Amanda

Hangt er vanaf waar je je voor opgegeven hebt ;)

zomertje

Quote from: "Amanda"Hangt er vanaf waar je je voor opgegeven hebt ;)

Nog voor niks ;) sta op het punt dat te doen en denk dat het tenor gaat worden :)
Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

jeannet

hmmmm, ik wacht wel op de Noordelijke editie van dit festijn, anders iets te veel saxofoon int weekend... want ik ga zaterdag naar Dinant (!!!), kon een lift krijgen (van Gisela, je kent haar wel Amanda, uit de Frankrijk-kring)
groetjes
Jeannet

zomertje

Heb me inmiddels opgegeven :)

Lijkt me leuk om af te spreken met de saxforummensjes, anders ben ik daar zo alleen....  :oops:

Amanda

Ik kom ook alleen, dus dan zien we elkaar daar wel :D

Veel plezier Jeannet! Doe iedereen de groeten.
Ik heb zaterdag concert, dus kan helaas niet mee.

zomertje

Quote from: "Amanda"Ik kom ook alleen, dus dan zien we elkaar daar wel :D

Veel plezier Jeannet! Doe iedereen de groeten.
Ik heb zaterdag concert, dus kan helaas niet mee.

Weet je hoe ik eruitzie dan?
Hoewel er vast weinig dames zijn met een barisax ;)

Amanda

Maar het werd toch de tenor? :D

Plaats anders hier een foto. Dan weten we hoe we er uit zien  :-D
Dit ben ik: http://i44.tinypic.com/6yclxf.jpg
Ik kom met sopraan.

zomertje

Op verzoek van de organisatie neem ik de barisax mee  :-D Zal straks even kijken...