Hoihoi!
Ik ben Anniek en ik ben 18 jaar oud.
Sinds mijn 15e ben ik verslaafd aan het saxofoon spelen, ik speel(de) op een alt-saxofoon van Jupiter. Doordat ik nu ga studeren ben ik van de muziekvereniging af en ben ik nu nog op zoek naar mijn eigen saxofoon om toch lekker te kunnen blijven spelen, zo kwam ik hier ook terecht, om eventjes te kijken naar wat er gezegd wordt over verschillende merken.
Voordat ik saxofoon ging spelen heb ik tot en met mijn 11e blokfluit gespeeld(zoals zoveel kindertjes) en vanaf mijn 12e ben ik gaan klarinetten, hier ben ik mee gestopt omdat de saxofoon mij veel meer aantrekt, het gave geluid, met alle verschillende nuances, zingen, schreeuwen, gillen, rocken gewoon de veelzijdigheid van het instrument. Daarnaast stal ook het prachtige uiterlijk mijn hart.
Nu ben ik dus op het punt uit gekomen om te beslissen wat voor een saxofoon ik ga kopen, en dat is moeilijk, er is zoveel moois te koop in zoveel prijsklasses, dat ik nu al 6 weken of meer aan het nadenken ben over wat de juiste beslissing is.
Vragen spoken door mijn hoofd, moet ik voor die dure gaan, terwijl ik straks misschien minder tijd heb om te spelen, of toch dan maar een goedkopere.
Lastiglastig, maar gelukkig bestaat er iets als een forum, om toch de meningen van anderen te lezen.
Groetjes Anniek