Author Topic: Sw!ng-!nn Beilen 11 sept 2010  (Read 1314 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline jeannet

• Member
  • *
Sw!ng-!nn Beilen 11 sept 2010
« on: 24 August 2010, 22:01:53 »
Op zaterdag 11 september organiseert SAMO Drenthe voor het eerst een Swing-inn, een play-inn met uitsluitend lichte muziek (geselecteerd door Tijmen Botma uit het nieuwe repertorium Lichte Muziek), voor muzikanten op nivo A/B, met minimaal enige orkestervaring. Tony de  Roij, saxofonist in het Fanfarekorps Koninklijke Landmacht Bereden Wapens, doet de sectierepetitie voor saxofoons, die begint om 13.00 uur. Ook voor de overige secties zijn afzonderlijke repetities. Halverwege de middag treffen álle 100 muzikanten elkaar in een in groot samengesteld Hafa-orkest voor een tutti-repetitie en uitvoering o.l.v. bigbandleider/trompettist Herwin Lokken. Lokatie: Drenthehal Beilen (Drente).  
Kosten voor deelname zijn €15,00.

Er is nog plaats voor enkele saxofonisten (plm. 5)

De bladmuziek van de te spelen werken, worden vantevoren toegestuurd (tot 31 aug). De dag eindigt rond 19.00 uur, waarna om 20.00 uur het relatieconcert van het Fanfarekorps Koninklijke Landmacht Bereden Wapens begint, eveneens in de Drenthehal Beilen.

CV Tony de Roij: (1967) studeerde aan  Fontys conservatorium saxofoon bij Paul Weiling, Paul van Kemenade, Jean Pennings. En volgde daarnaast lessen bij Tom Beek en Rolf Delfos. Jan Menu. Hij is momenteel verbonden aan het fanfarekorps koninklijke Landmacht en speelt  freelance in verschillende grote en kleine bezettingen voornamelijk pop en jazz. Paradox big band, Titia van krieken big band, CB Milton, Guus meeuwis,
Tevens is hij aktief als componist arrangeur voor commercials en films zowel big bands en hafabra arrangementen.

In te studeren repertoire:
Carribean Journey – Koos Mark
Splanky – Neal Hefti arr. A. Lamerigts
Funkerallo – Dirk Keijzer
Give me some groove – Ennio Salvere

Meer info: www.samodrenthe.nl/swinginn

harpje

• Guest
Re: Sw!ng-!nn Beilen 11 sept 2010
« Reply #1 on: 29 August 2010, 17:43:29 »
Ik heb me al opgegeven maar dan wel met de basklarinet :-)
gr. harpje

Offline Amanda

• Member
  • *
« Reply #2 on: 29 August 2010, 20:23:25 »
Jammer, ik heb zelf repetitie en concert die dag...
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Offline jeannet

• Member
  • *
« Reply #3 on: 30 August 2010, 01:48:56 »
Quote from: "harpje"
Ik heb me al opgegeven maar dan wel met de basklarinet :-)
gr. harpje
Ik had al gegokt dat jij achter t harpje verscholen gaat. Dus je kunt zowel sax als basklarinet, goed zeg!