28 Oktober 21:30 SJU te Utrecht

Started by Tony, 19 October 2005, 18:01:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Tony

Speel ik met de band MensErgerJeN!et kortweg MEJN.

Welkom in de wondere wereld van Mensergerjen!et.

Mensergerjen!et vertegenwoordigt hun eigen stijl. Nederlandse teksten, onmiskenbare gitaarsolo's, relaxed swingende drumbeats, 'eigenwijze' basloopjes aangevuld met blazers. Dit alles brengen zij met een grote dosis enthousiasme wat resulteert in een vrolijke skank.

Ska en reggae is de bron van inspiratie, een eigen repertoire van deze Alphense formatie.
De band brengt sfeer en zorgt dat je niet stilstaat, want 'Weet je wat het is jij past precies tussen de maat'.

Voor degene die willen komen kijken... u zijt welkom :)

Daan

Das op een vrijdag.... Maar de vraag is Waar in Utrecht???
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

the martin

Daan

Bijna hetzelfde als wat je eerst poste :P . Ik heb geen flauw idee wat SJU is...
En is het gratis?

juinen

Stichting Jazzpodium Utrecht (of iets dergelijks).
Als je met de trein naar Utrecht gaat, loop je Hoog Catharijne in, neem dan de uitgang Vredenburg.
Loop het plein daar op, links zie je C en A. Loop de straat tussen C en A en de Bijenkorf in en dan is het ergens aan de linkerkant. staat een bordje met SJU (klein zijstraatje).
Helaas, hoe die straat heet weet ik niet, is vast wel ergens op internet te vinden.

Daan

Ow dat is toch ongeveer 12 min rijden met de bus

Tony

Daan

Quote from: "-BulliT-"12 min rijden met de bus? Dat loop je vanaf het station in een minuut of 10. Als je in 1 keer goedloopt dan he.

Ik ga niet eerst helemaal naar het station dan kan ik weer terug gaan... Ik had het over vanaf mijn huis ;) . En dan stap ik op Vredenburg uit of die halte daarvoor...

Tony

Maareh... kom je kijken Daan? :)

Daan

De enigste reden waarom ik niet zou komen kijken is dat ik die dag daarna zelf moet optreden en werken waardoor ik misschien moe bent en dat ik een lange week school achter de rug heb enz. enz. kortom allemaal smoesjes die ik alvast heb als ik het toch niet red. Tot hoe laat duurd het?

En ja, grote kans dat ik kom kijken :) . Maar dan wil ik ook wel dat je veel gaat blazen en dat je niet daar gewoon staat en de rest het werk laten doen. Je bent tenslotte een saxofonist, het belangrijkste in een band  :roll:

Paul

Anthony,
zal nog even iets moeten plannen/wijzigen maar lijkt me leuk! Dus ...misschien ben ik er!
NB: leuke ambiance (ooit impro-workshop met optreden daar gedaan!)
Paul(beginner sinds 1998).
*The Martin Committee 1956 + Otto Link Florida 7* +Fibracell riet

Tony

Ik heb geen idee hoe het is... ben er nog nooit geweest.

Mijn rol valt trouwens wel mee, 'k zit nogal kort bij die band en optreden was al snel. De meeste partijen staan meer in teken van zang waardoor de sax meer een backing vervult. Hoe jammer.

Echter... er is 1 nummer, een heerlijke lazy-beat reggae/dub waar ik zo'n 3 minuten vol kan blazen. Nummer is ongeveer 1 grote jam.

Maar goed... veel backing hoort ook een beetje bij dat soort muziek.