Ik ga ook een poging doen om te toeteren!

Started by Lisanne, 04 October 2010, 22:52:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lisanne

Even voorstellen dus, mijn naam is Lisanne, ben 23 jaar oud en ga deze week beginnen met saxofoonlessen. Ik maak al vanaf jongs af aan muziek en vond saxofoon al tijdens de AMV lessen prachtig. Omdat we thuis al een piano hadden tóch daar maar mee begonnen. De afgelopen 15 jaar met veel plezier piano gespeeld en later ook nog gitaar en in bandjes. En nu, heb ik besloten dat het er toch maar eens van moet komen. In plaats van te roepen "dat ga ik ooit ook nog eens leren", ga ik het nu doen! Ik heb erg veel zin om te beginnen en vind het leuk dat ik dit forum heb gevonden, ik ga vast nog veel hebben aan alle info die hier op staat.
Dat was mijn introductie....

Groetjes!

Zoot

Quote from: "Lisanne"En nu, heb ik besloten dat het er toch maar eens van moet komen. In plaats van te roepen "dat ga ik ooit ook nog eens leren", ga ik het nu doen! Ik heb erg veel zin om te beginnen >>>>>Dat was mijn introductie

:-D     . b i j v o o r b e e l d :  heb je d'r al 1 tje ( wat voor 1, merk, ras, kleur etc etc.........            :?  :?  :?
maar
welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

Gerald

Welkom op het forum.
Sax is zeker een geweldig instrument !

Verder zijn we hier niets nieuwschierig,  :wink: , maar willen wel heeel graag weten welke toeter enz.

Veel plezier ermee !

niesten

Super om de daad ook bij het woord te voegen  =D>  =D>  =D>

Welkom op het forum en veel plezier met toeteren  :D

Groeten,
Roger

JR

Goed hoor Lisanne!!

Al die ouwe knarren die pas rond hun 50ste de daad bij het woord hebben gevoegd zijn nu stikjaloers op je  .  .(ik ook trouwens)
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Sebo

Quote from: "Lisanne"In plaats van te roepen "dat ga ik ooit ook nog eens leren", ga ik het nu doen!

=D> That's the spirit!!! =D>

enneh......

:D/ Weest welkom hiero :D/

Grtz.  Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

Amanda

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Thijs Leuven

Welkom hier! (en de gemiddelde leeftijd daalt weer... :-D )
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...

muzikantje

Heel veel plezier op het forum
en natuurlijk lekker veel toeteren op je sax.
 :D/
S: My Sax
A: Yanagisawa 901
T: Buffet Crampon
B: Yanagisawa 901

Sebo

Quote from: "Thijs Leuven"(en de gemiddelde leeftijd daalt weer... :-D  :lol:  :lol:

( en een beetje jaloers misschien; dat dan wel weer...)

Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

Lisanne

Om even te reageren op jullie (gezonde) nieuwsgierigheid: ik huur nu nog een (alt)sax van mijn saxofoonleraar, een simpele studiesax: aurora classic. Ben zeker van plan in de (nabije) toekomst een eigen toeter aan te schaffen, maar weet nog niet precies welke. Tips zijn welkom! (hoewel ik die ook al veel op andere plekken op dit forum gezien)