Main Menu

Complete Newbee

Started by John G, 21 October 2005, 22:14:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

John G

Hallo iedereen,

Prettig kennis te maken.

Ik ben John Garrelts wonende te Doesburg in Gelderland.

Ik volg deze site al een tijdje en vond het tijd dat ik me eens ga registreren.
Ik ben waarschijnlijk de minst getalenteerde lid van deze forum. Ik heb net maar een Sax gekregen hoewel ik al lang wou spelen. Maar ja... je weet hoe het gaat.. druk,druk,druk.

Nu nog maar leren, ik ben al op zoek naar leraren bij mij in de buurt zodat de beginners fouten (enigzins) snel de kop ingedrukt worden (hoop ik).

In ieder geval, aangenaam mee te doen in deze forum.

Groeten

John
Maybe... Someday.... I\'ll be able to play (beter) \":)\"

Daan

welkom op het saxforum!
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Tony

Hey John,

Welkom en leuk om je erbij te hebben.
Je hebt net een sax gekregen? Cool... wat voor 1?

Daan

Hoe oud ben je eigenlijk?

John G

Bedankt voor de welkomst woord,

Ik heb eigenlijk geen idee wat voor merk het is. Het zit in een Selmer tas. Maar op de Sax zelf zitten helemaal geen merk tekens dus ik verwacht geen Selmar maar meer een uit Asia geinporteerde ding.

Ik zit er ook sterk aan te denken om een Sax te huren als ik met lessen begin. Ik heb er welliswaar niet zo veel verstand van maar als ik heb het gevoel dat als ik op een niet deugdelijk Sax moet beginnen het einde een beetje zoet is, en voor dat ik er een koop wil ik toch enigzins op kunnen spelen anders kan ik toch geen onderscheid maken tussen de vele aangeboden Saxen maken (allen als iemand anders speelt) en een Sax is denk ik een heel persoonlijk iets. Vandaar al die discussies van deze is beter dan de ander en zo.

Groetjes

John

Tony

Ach... overleg het eens met je (toekomstige) leraar. Misschien is die sax helemaal niet verkeerd om mee te beginnen.

Ben Rodenburg

welkom op het forum!!! de 3 top posters hebben je welkom geheten :D
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

John G

Sorry Daan,

Ik zag je reply te laat....

Laat ik maar wat over mezelf vertellen, anders is het helemaal onpersoonlijk.

Mijn naam is dus John Garrelts, ik loop al tegen de vijftig (snik.. snik). Ik heb vroeger keyboard (eigenlijk piano) gespeeld maar dat trekt mij niet zoveel meer. Ik wil eigenlijk sinds ca. 20 jaar Sax leren maar het is er nooit van gekomen. Ben eigenlijk Engels (geboren in London) en sinds 1970 in Nederland.
Mijn ambitie is binnen een jaar enigzins Sax te kunnen spelem. Ik begrijp dat het dan nog niet goed te noemen is maar enigzins moet toch mogelijk zijn, want als er een ding is wat ik ben is een doorzetter.

Soort muziek: wahhh moeilijk, ehmmm eigenlijk allround. Maar geen klasiek. Hopenlijk heb je nu een betere idee wie ik ben  :wink:

Groetjes
John

Tony

Ach... gewoon even een leraar zoeken, elke dag minimaal een 45 min a uur spelen en je zult zien hoe hard je gaat.

Daan

Quote from: "John G"een Sax is denk ik een heel persoonlijk iets

Dat je dat nu al door hebt :P , toen ik begon met sax spelen had ik dat niet door hoor...

John Garrelts, jammer dat je niet Garrets heet. Dat is volgens mij een achternaam van een beroemde saxofonist.
Kenny Garrets toch? Een Jazz musicus op sopraan en alt dacht ik.

John G

Who knows....

Mischien had mijn pa mijn naam verkeerd gespeld op mijn geboorte akte  :D

Groetjes
John

Sonja

Hey John...Welkom en uuh...Have Fun op t forum!!  8)
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz