kent / heeft iemand dit boek?

Started by Zoot, 15 November 2010, 18:49:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

the martin

Is vooral een verzameling plaatjes van een persoonlijke sax verzameling..
Ik vind het de moeite waard, maar je moet wel een fanaat zijn..
(Te weinig Martins trouwens *;o)

gerardm

Staat ook in mijn boekenkast : verjaardagskado.
Lijkt me een must voor elke sax-adept.
Het is duidelijk meer dan alleen maar 'plaatjes'.
Ook veel geschiedenis enz.
Toch vooral een dikke pluim voor fotograaf Peter COX.

ciao

gerard
Lien Cheng alt vintage look - Selmer S80 C** - LaVoz med hard
KAWAI CN 33 digitale piano

the martin

Was iets te kort door de bocht inderdaad... 8)
Ik vind het een leuk boek voor de heb, maar het bevat weinig wat me echt interesseert..

Jeske

Heb het boek ook en vind het leuk voor de plaatjes en een stukje geschiedenis. Vind het wel jammer dat de jongste sax een MVI is... Ik zou het best leuk vinden om te weten wat er sinds die tijd gebeurd is bij allerlei verschillende merken. Een ander leuk boek wat betreft de geschiedenis van de sax is 'The Devil's Horn' van Michael Segell. Weinig plaatjes, maar wel veeel geschiedenis. Ook over de ontwikkeling van de sax binnen de jazz en ietsje minder de klassieke muziek.

Zoot

Quote from: "the martin"Is vooral een verzameling plaatjes van een persoonlijke sax verzameling..
Ik vind het de moeite waard, maar je moet wel een fanaat zijn..

nou vooruit,  :roll:  ik wil 'm wel...
over fanaat gesproken......      'khebnetopwat  bijzondere  saxdingenopeenveilingsitegeboden...
hopelijk blijf ik de hoogste bieder,  :lol:  maar dan heb ik ook iets écht unieks   :lol:

Zoot

%%##%^#%#^%%^*((*)*( gecensureerd door de redaktie) ik ben  :twisted: overboden.....
nog maar es een kansje wagen........ sta vanaf gisteravond ( eh  :oops: nacht ) wéér  :lol: bovenaan...

JR

Quote from: "Zoot"%%##%^#%#^%%^*((*)*( gecensureerd door de redaktie) ik ben  :twisted: overboden.....
nog maar es een kansje wagen........ sta vanaf gisteravond ( eh  :oops: nacht ) wéér  :lol: bovenaan...

8) Geduld, geduld geduld en pas op het laatste moment bieden . . .  8)
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Zoot

Quote from: "JR"Geduld, geduld geduld en pas op het laatste moment bieden . . .  8)

deze heeft geen autobod helaas en door ik wat """ verder weg zit """"  is bieden op het allerlaatste moment een beetje link.....  
(( en de dame in kwestie wil niet buiten de site om verkopen.....  en ik wil het zo graag Hebbe hebbe   :lol:

morgen rond deze tijd........   :|
:) ben nog hooogste bieder :)

the martin

Anders koop je hem toch bij saxshop.nl
(Of van mij voor het zelfde bedrag)

Zoot

Quote from: "the martin"Anders koop je hem toch bij saxshop.nl
(Of van mij voor het zelfde bedrag)

oh maar dat boek komt er wel....
ben nu aan het bieden op een paar items via een veiling. Een orginele partituur een een "iets van een fotoalbum". Het schijnt aangeboden te zijn aan het Adolphe Sax huis in Dinant en aan de Stichting Adolphe Sax maar die "halen hun neus er voor op". Ik heb geprobeerd het zo te kopen maar helaas, ze hoeven niet de hoogste prijs maar willen openbaarheid (?)  ((mijn frans is niet zo goed))

ben nog hoogste bieder 8)

the martin

Dat wordt dan het Zoot saxofoon museum in het hoge noorden
Je loopt binnen joh  :-D

Zoot

Quote from: "the martin"Dat wordt dan het Zoot saxofoon museum in het hoge noorden
Je loopt binnen joh  :-D  kost het alléén maar geld.......

Zoot

Y E S, Y E S

van mij....         my precious  hahhahaa

update: net een berichtje gekregen het geld is binnen ( tx PayPal ) en morgen gaat het op de post....  ik word steeds nieuwsgieriger, als m'n vertaling klopt komt het van een familie waar dhr Sax heeft gewoond toen hij net in Frankrijk kwam. Veel van de goederen zijn weggestuurd (?) andere zijn omgekomen (??)
(Zal wel iemand moeten vragen voor een goede vertaling   hahhahaa) Ze gaat een beschrijving bijvoegen ( ojee, nog meer te vertalen ) en is blij dat het bij een liefhebber terecht komt    :roll:

the martin

Maar WAT heb je nou eigenlijk gekocht :?: