0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Ik heb nog een plekje in de Corvette vanuit Limmen NH...groet,Rob.
Hallo Invisible,Dank voor het aanbod maar ik kan nergens vinden waar de meeting gehouden wordt, hoe laat deze begint ennuh...?!Richardsax
Hoi Invisible,Dank voor je aanbod maar ik denk dat dat niet gaat lukken.Ik woon in Velserbroek (vlakbij IJmuiden) en ben van plan ook wat extra Brancher saxen mee te nemen zodat die ook aan jullie kritische blik onderworpen kan worden.Het lijkt me leuk je te ontmoeten want ik zag dat je regelmatig een goede kritische en objectieve reactie gaf op verschillende items en dat sprak mij wel aan.Ik hoop dat we flink kunnen kwartetten want dat lijkt me wel heel leuk. Is het de bedoeling dat ik zelf partijen print of neem jij die mee?Met hartelijke groet en tot de 3de april in Utrecht,Richard Toussaint
hoi hoi,ik neem zoals bekent een trompetist mee nu is mijn vraag of iemand de muziek kan uitprinten voor Bes instrumentarium, anders moet hij het steeds omzetten en dan is hij nog langzamer dan dat ik speel. :lol: :lol: :lol: :lol: tot zondag, ik heb er nu al zin in
Ok, het staat vast ergens in dit topic, maar waar is het in Utrecht, en hoe laat?