SaxForumMeeting 2011! --> 3 april 2011

Started by JR, 07 January 2011, 11:41:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JR

Quote from: "SaxyFox"Helaas, helaas pindakaas.

Ik moet me verontschuldigen voor morgen. Wegens ziekte heb ik geen energie om de Meet bij te wonen. Keek er erg naar uit en ik hoop dan ook dat ik volgend jaar fris en fruitig van de partij ben.

Veel toeterplezier morgen allen!!!!

Jammer . . . Kan het me wel een beetje voorstellen, ik lig ook al een paar dagen te blaffen als Lassie.

Maar je hoeft niet de hele dag te komen hoor, op de koffie is ook fijn.
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

zomertje

Ik ga eerst mn roesje uitslapen en dan morgen gezellig doen :)

Vandaag concert gegeven in de schouwburg hier.
Pittig en behoorlijk werken. Daarna ff afreageren met een biertje....
tot morgen ;)
Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

Zoot

:?  morgen :?:  :?:

straks bedoelde je......
 8) dito 8)

janine6376

SaxieRob

Ik ben alles al aan het inpakken,bijna de hele King collectie gaat mee behalve de Bari (die ligt bij de tech voor totale revisie). Ik heb nog een hele berg mondstukjes te koop, de King SilverSonic en Bauhaus gaan ook mee (zie signature) voor de verkoop dus we kunnen zaken doen!

:lol:

groet,
Rob.

niesten

Ook hier vanuit Z-Limburg...
Alles ingeladen en maak me nu op weg (zal wss tijdes of na de kwartetten aankomen....)

Tot straks.

Groeten,
Roger

JR

Voor alle mensen die aanwezig waren:

Ik heb enorm genoten, fijn dat jullie er allemaal waren en zo lekker hebben meegedaan.

Invisible, Sam (& Arthur), Sevgin, en Jeroen, bedankt voor jullie Workshops en enthousiasme

En natuurlijk ook dank aan de mensen die de moeite hebben genomen om een stand in te richten met saxen, slings, bladmuziek.

Tot de volgende keer,

Junior

P.S.
voor de leden die er niet waren   :oops:
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Janneman

Zeer de moeite waard. Leuk om de gezichten achter de namen te ontmoeten. Nu wat vaker de bladmuziek loslaten en lekker gaan improviseren. Dat was toch wel de eye-opener voor mij vandaag en erg leuk om te doen. En die Bracher Alt-sax speelde toch wel erg lekker!
Alto    - Yanigisawa A901 brons neck
Tenor - Yanigisawa T901
Bariton - Yanigisawa B-901

zomertje

Het was zeker geslaagd en erg druk. Ik heb lekker gespeeld en ook weer wat geleerd :)
De volgende keer probeer ik er zeker weer te zijn, en een trompettistje meenemen was ook geen probleem  :lol:
Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

janine6376

Heerlijk genoten vandaag, veel opgestoken, wat minder gespeeld maar was zeker de moeite waard.
En idd ook de trompetist heeft genoten

SaxieRob

Was een enorm leuke, leerzame en gezellige sessie.  Ik heb heerlijk geluisterd en hier en daar geprobeerd een beetje mee te blazen.  Dat valt niet mee als beginner maar was toch erg leuk om te doen.

Ik vond de lokatie top, goede acoustiek, goede koffie en drank (dank Soef voor het Belgische bier en de kaas)!  De workshops waren een hele leuke aanvulling op de dag (waardoor de meeting veel beter uit de verf kwam dan vorig jaar, die ook al heel gezellig was), iedereen die de moeite heeft genomen aan de organisatie en workshop bij te dragen wil ik bij deze hartelijk bedanken want het zat tip-top in elkaar!!!

Hopelijk heb ik volgend jaar het nivo om nog wat beter mee te blazen, tot die tijd veel oefenen en dan maar het beste ervan hopen!!!

nogmaals dank aan de organsatie!!!

groet,
Rob.

jthole

Het was inderdaad erg leuk vandaag!
A: Martin Indiana + Selmer SA80 II / Vandoren V16
T: Martin Committee III / OL Tone Edge
B: Keilwerth Toneking / OL Tone Edge

willemijn

Ook ik vond het erg leuk vandaag.

Leuk, zoveel saxen bij elkaar.

Het kwartetten vond ik al erg leuk, jammer dat we maar 2 stukken gespeeld hebben. Ik zou de overige stukken ook nog wel willen spelen.

De Roma workshop was erg leuk. Ik merkte pas hoezeer ik gewend ben om noten te lezen doordat we nu echt alles op het gehoor deden. Ook de stijl kende ik niet: het onophoudelijk korte themaatjes blazen, en zie ze maar eens te onthouden.

Ook het improviseren vond ik erg leuk. In een uur kun je maar weinig doen, zeker als je met zoveel bent, en toch heb ik weer wat opgestoken.

Jeroen, helaas heb ik toch maar niet meegedaan aan je workshop. Het leek me erg leuk, en ook weer echt heel anders, maar het was gewoon al even genoeg voor 1 dag.

Ik wil alle workshopgevers en Invisible nog bedanken voor alles, en Joost voor het meerijden, en vooral JR voor het organiseren!

chamio

Beste mensen,

Wat een heerlijke dag. Zoveel sax- geweld met goede wil. De spontane jams waren erg leuk maar de workshops gaven toch wel een bijzonder tintje aan deze zondag. De gastvrije ontvangst van Steph en JR was super. De volgende keer mogen zij op meer ondersteuning zorgen, lijkt mij. =D>
Voor mij was het de eerste keer en een leerzame ervaring. Gypsy, jazzimpro en house. En niet te vergeten het enthousiaste samenspel met Bohemian en Band Of Brothers(and Sisters). En die laatste was vandaag goed van toepassing!
Hartelijk dank iedereen voor vandaag! Richard dank voor het meerijden.
[size=85]Tenor Martin Imperial[/size]
[size=85]Vandoren V16 [/size]
[size=85]Sopraan Selmer 80 Super Action[/size]
[size=85]Selmer S80[/size]
[size=85]clip- on SDS LDM04[/size]

sam

Dat was een gezellige middag!

Junior, bedankt voor het organiseren!
alt: Buescher True Tone met meyer 6 MM
tenor: Bundy 2e serie met Link STM 8
bariton: Jupiter SBS 593 met Selmer S80 F plus nog een flinke stapel \'reserve-saxofoons\'.