Main Menu

verkoop saxen

Started by theo123, 23 March 2011, 19:26:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

theo123

Ik heb wegens omstandigheden mijn sopraan sax buffet crampon SI en mijn alt selmer SII te koop gezet op marktplaats. Ik kreeg vrijwel meteen een redelijk laag bod voor beide saxen van ene Alex wiens emailadres begon met Primus en de dag erna een hoger bod van dezelfde persoon. Zijn Nederlands was niet helemaal correct. Iemand bekend met deze persoon???
saxofoon alt Selmer SA80 II mat
saxofoon sopraan Buffet Crampon SI

KoenD

Primus is enorm actief op tweedehands websites.
Biedingen zijn altijd ongeveer de helft van de vraagprijs, veel te laag maw.
Ik heb het zelf ook al meegemaakt.  Ik gooi z'n biedingen er telkens uit.

niekduch

Heb ook minder goede ervaringen met Primus. Reageert b.v. niet meer na aanvaarden van een bod. Ik doe met Primus geen zaken meer.
Niek.
Selmer alt SA80II
Selmer klarinet Artys
Hohner Atlantic IVL accordeon

Sylvia

Hallo allemaal,
Alex is mi van de onzinbiedingen en verziekt hiermee de markt, helaas.
Groetjes, Sylvia

Maaarten

Ik vraag me weleens af wat die onzinbieders bezig houdt. Ja, de hele dag op alle advertenties te laag bieden.
Onderbieders reageren vaak ook niet als je toch reageert met een aanvaarding. (de ervaring van Niekduch komt me dus bekend voor)
Wat willen ze dan?

Ze zijn wel irritant soms. Laatst stuurde zo'n onderbieder zelfs een gepiekeerd mailtje nadat ik zijn bod had verwijderd. Hij probeerde me in dat mailtje zelfs iets te verkopen. (ging om een item van een tientje, wat een heisa om een paar rotcenten!!!)
Get a life :p

Eentje was nogal bot met bieden. Ik had bieden uitgeschakeld. Krijg ik alsnog een mail met alleen een genoemd bedrag wat onder mijn vaste verkoopprijs lag. :s

75euro

(een hallo, of iets anders wat een beetje normaal beleefd communiceren is kan er nog niet vanaf. Nee, baf, 75 euro.)
Als iemand zoiets doet blokkeer ik gelijk het mailadres.

Zoot

JR

Quote from: "Zoot"€70?

:lol:
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

KoenD

Maaarten

Het vraagteken maakt het al een stuk beleefder!

Steph Saxin' Spé

Quote from: "Maaarten"Het vraagteken maakt het al een stuk beleefder!

:lol:

Penningh

Quote from: "theo123"Ik kreeg vrijwel meteen een redelijk laag bod voor beide saxen van ene Alex wiens emailadres begon met Primus en de dag erna een hoger bod van dezelfde persoon.

Ik heb twee saxen op Marktplaats staan.
Vrijwel onmiddelijk kreeg ik een bod van Alex.
Kwam er een hoger bod werd dit door Alex overboden.
Toen ik met hem in contact wilde treden zodat hij de saxen kon bekijken en spelen was hij foetsie.
Ik heb binnen dit forum bieder nagezocht.
Had ik eigenlijk eerder moeten doen.
Vervolgens heb ik een klacht ingediend bij Marktplaats over deze handelswijze van deze Alex.
Als reactie kreeg ik dat er onvoldoende bewijs was om actie te ondernemen.
Ik moest zijn biedingen maar handmatig verwijderen.
Echt een antwoord waar je helemaal niets aan heb.
Penningh
Tenor: Selmer Mark VI 1967 verzilverd - mondstuk Selmer C**- Rigotti 3m.
Tenor:The Martin Stensil ong. 1935 -verzilverd- mondstuk SM-Rigotti 3m.

Zoot

Quote from: "Penningh"Ik heb twee saxen op Marktplaats staan.
€100? voor de twee.....

Penningh

Quote from: "Zoot"
Quote from: "Penningh"Ik heb twee saxen op Marktplaats staan.
€100? voor de twee.....

Toegeven :?:  :smt006
Tenor: Selmer Mark VI 1967 verzilverd - mondstuk Selmer C**- Rigotti 3m.
Tenor:The Martin Stensil ong. 1935 -verzilverd- mondstuk SM-Rigotti 3m.

Zoot

Quote from: "Penningh"Toegeven :?:  :smt006  :lol:  :lol:
als je wat dichter bij zou wonen kwam ik ♫ ♪ proefspelen  ♫ ♪ op de Tenor........      :P    e l k e   dag  :P

Maaarten

Wat die Alex doet lijkt me niet verboden. Meer irritant, zo'n onderbieder, die vervolgens geen thuis geeft.