Workshop OnWings dreigt niet door te gaan!

Started by webuplease, 17 May 2011, 08:48:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

webuplease

De geplande workshop van Johan van der Linden (OnWings Festival, 21 mei, Groningen) dreigt niet door te gaan vanwege een te geringe aanmelding. Doodzonde! Kom snel in actie en geef je alsnog op. Zo'n speelervaring mag je niet missen. Voor meer informatie: www.onwings.nl/meedoen/workshops

Niet aarzelen, donderdag aanstaande wordt de knoop doorgehakt of de workshop doorgaat of niet!

Zoot

Quote from: "webuplease"De geplande workshop van Johan van der Linden (OnWings Festival, 21 mei, Groningen) dreigt niet door te gaan vanwege een te geringe aanmelding. Doodzonde! Kom snel in actie en geef je alsnog op. Zo'n speelervaring mag je niet missen. Voor meer informatie: www.onwings.nl/meedoen/workshops

Niet aarzelen, donderdag aanstaande wordt de knoop doorgehakt of de workshop doorgaat of niet!

wat is dat toch met saxofonisten...........  afgelopen weekend bij een Masterclass wezen kijken door saxofonist Andreas van Zoelen en pianist Martien Maas,       :?  :?  :?  maar drie deelnemers..........
drempelvrees    :?:  

Quote from: "webuplease" Kom snel in actie en geef je alsnog op. Zo'n speelervaring mag je niet missen.

Invisible

Zit er toch wel aan te denken om te gaan, maar gaan er hier nog meer mensen heen (meerijden enzo?)?
Sopraan: Selmer Mk.VI (1972) + Yamaha custom 4CM
Alt: Yamaha YAS-62 Purple label (~1985) + Selmer SD20
Tenor: Selmer Reference '54 (2013) + Selmer soloist + Ponzol M2 110

janine6376

als het in de buurt was geweest had ik wel gegaan maar het is zo'n eind fietsen met een tenor op mijn rug :wink:

Zoot

Quote from: "Invisible"Zit er toch wel aan te denken om te gaan, maar gaan er hier nog meer mensen heen (meerijden enzo?)?
tot zaterdag dan
    ( 8) meld je wél even aan voor donderdag  8)  )

Zoot

Quote from: "janine6376"als het in de buurt was geweest had ik wel gegaan maar het is zo'n eind fietsen met een tenor op mijn rug :wink:

eh ,, :? ... er eh rijden wél treinen in Groningen hoor.......  eh  :?

:lol:

Invisible

Heb een goed idee, we kapen deze workshop en dopen het tot de officieuze  "Noordelijke saxforummeeting" :-)

Maar ben er nog niet helemaal uit of ik ga, denk het wel, maar ik rij vanuit Friesland naar Groningen, dus als ik iemand kan verblijden met een lift, hoor ik het graag.

Zoot

Quote from: "Invisible"Heb een goed idee, we kapen deze workshop en dopen het tot de officieuze  "Noordelijke saxforummeeting" :-) idee,....   vragen we Tony of die alle ( noordelijke ) leden per omgegaande een mailtje stuurd... wordt het vast druk  :roll: zaterdag.....  er is ook muziekbeurs, demo's.. wordt leuk  :!:  :!:

nagekomen bericht:

QuoteOnWings!
Piet Paulusma komt zaterdag het weerbericht presenteren bij OnWings!  http://ow.ly/4WcTw @ onwings2011

:-D druk wordt   :-D

Invisible

Quote from: "Zoot"nagekomen bericht:

QuoteOnWings!
Piet Paulusma komt zaterdag het weerbericht presenteren bij OnWings!  http://ow.ly/4WcTw @ onwings2011

:-D druk wordt   :-D
Oant Moan dan maar ... euh, Oant Sneon eigenlijk.

Ga je zaterdag op je nieuwe oude tenor Zoot?

Zoot

Quote from: "Invisible"Oant Moan dan maar ... euh, Oant Sneon eigenlijk.

hé gelukkig, .... daar bij jouw is het ook niet van Saterdje    :lol:  :lol:
en nee, ik neem m'n Yana mee, maar d e n k dat ik niet meespeel... ( ben nog (lang) :? géén B )
zie ook mijn onderschrift

Invisible

Quote from: "Zoot"
Quote from: "Invisible"Oant Moan dan maar ... euh, Oant Sneon eigenlijk.

hé gelukkig, .... daar bij jouw is het ook niet van Saterdje    :lol:  :lol:
en nee, ik neem m'n Yana mee, maar d e n k dat ik niet meespeel... ( ben nog (lang) :? géén B )
zie ook mijn onderschrift
Nee, ik woon niet in de Wálden, gewoon op de klei :-D

Janneman

QuoteOnWings!

Het gaat dus zowieso door!! Kan Piet toch niet in zijn uppie laten staan?
Waarom zijn dit soort festiviteiten vaak zover weg voor mij? Ik ben er dus helaas niet bij. :roll: Enfin, veel plezier.samen.
Alto    - Yanigisawa A901 brons neck
Tenor - Yanigisawa T901
Bariton - Yanigisawa B-901

Zoot

Quote from: "Jantje"Het gaat dus zowieso door!! Kan Piet toch niet in zijn uppie laten staan?  

vandaag géén weer, piet is ziek.......     hahhahaa, nee.... misschien gaat de workshop van v/d Linden niet door...  te weinig deelnemers tot nu toe....   8) maar Onwings gaat wél door,... muziekbeurs, demo´s, concertjes. etc etc e.d.....  leuk, kom óók  8)
Quote from: "Jantje"Waarom zijn dit soort festiviteiten vaak zover weg voor mij? Ik ben er dus helaas niet bij. :roll: Enfin, veel plezier.samen.  
dat denk ik óók vaak, maar 1 keer opweg dan valt de afstand ook wel weer mee....  dus kom.... en ja, dank je....  :)

niesten

Sorrie jongens, maar 4 uur enkele reis (met de auto, trein duurt NOG langer) is me toch echt te ver voor een workshop  :(

Hoop wel voor jullie dat er nog wat aanmeldingen binnendruppelen, zodat de workshop doorgaat en het een beetje gezellig is...

Groeten,
Roger

Zoot

Quote from: "niesten"Sorrie jongens, maar 4 uur enkele reis (met de auto, trein duurt NOG langer) is me toch echt te ver voor een workshop  :(  

:-D  dus kom... kom anders vrijdag, zondag weer naar huis... je kunt bij mij logeren.....          :lol:
Quote from: "niesten"Hoop wel voor jullie dat er nog wat aanmeldingen binnendruppelen, zodat de workshop doorgaat en het een beetje gezellig is...  

dat hoop ik ook, de vorige keer was het erg leuk, leerzaam, gezellig..   onwings is elke twee jaar