Er zijn niet zo heel veel onderdelenleveranciers voor polsters en ander spul.
Musicmedic wordt vaak als eerste genoemd. Ik heb daar al twee keer wat besteld.
De eerste keer in twee weken binnen, nu wacht ik al zeven weken op een paar conn-reso-polsters, die volgens mij in kleine hoeveelheden alleen bij hun te koop zijn.
Ik begin onderhand wel te twijfelen of het ooit komt.
Zijn er anderen die vergelijkbare ervaringen?
Andere leveranciers die ik op internet vond:
-
Saxofoon winkel DeventerHeeft een beperkt assortiment polsters en andere onderdelen in een kleine webshop. In Deventer zelf is meer en zijn ze erg behulpzaam.
-
Kraus (USA)Hebben diverse polsters en andere onderdelen. USA betekent rekenen op lange levertijden.
-
Music medic (USA)Goede tips op de site, maar een onoverzichtelijke en eigenlijk incomplete webshop. dingen die je verwacht hebben ze juist niet. USA betekent blijkbaar rekenen op lange levertijden. Verzendkosten vallen enorm mee.
-
ferrees tools (USA)
Deze ferry heeft van alles, maar ook een webshop uit het jaar nul. Mijn indruk is dat je vrij grote hoeveelheden tegelijk moet bestellen.
-
Windplus (UK)Mooie site en een leuk assortiment. Met de huidige koers van het pond steeds interessanter.
- Saxophon service (DE)Een Duitse site met een aardig assortiment. Verzendkosten 8 euro. Een keer geprobeerd. levertijd was ruim 2 weken.
- prestini (DE)Erg overzichtelijke site van prestini polsters. Niet het goedkoopste adres voor deze polsters, maar wel mooi assortiment.
- Zauberflote (DE)Een duitse site met een aardig assortiment. Verzendkosten 12,50.
- FMB direct (DE)Een aardige Duitse site. Een keer geprobeerd. Leverde in twee weken, verzendkosten 10 euro. Leverde een losse naaldveer van 30 cent apart na!