Main Menu

Tja.. voorstelrondje?

Started by RubyRed, 20 September 2011, 21:34:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RubyRed

Hoi iedereen,

Ik ben RubyRed, morgen 19 jaar, en sinds kort weer begonnen met sax spelen. Heb een tijd terug ongeveer een jaar altsax gespeeld, doordat ik een beugel kreeg even gestopt, en daarna steeds uitgesteld om weer te beginnen (I know, domdomdom). Nu toch weer begonnen en vind het zooooo leuk. Uhm, nooit les gehad, nu op school wel begonnen met een soort van bandje, en twijfelen of ik wel/niet zal gaan lessen en waar dan en bij wie enz. enz. enz.

Dat was het denk ik wel...

Grtz, RubyRed

Amanda

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

reinoud94

Zoot

Quote from: "RubyRed"of ik wel/niet zal gaan lessen

ik stem: V Ó Ó R

welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

Koen88

welkom, en een opfrislesje kan nooooooit kwaad.. het zal je weer helpen de juiste techniek (terug?) te krijgen..
Alten| Selmer Sa 80 II. |Cannonball Big Bell
C-Melody| Martin Handcraft Stencil uit ca. 1923|
Tenor| Amati Toneking (1960-1670)| Mondstuk

RubyRed

Bedankt iedereen!! En ik wil eigenlijk ook wel gaan lessen, maar heb geen idee wie er goed is en of er hier iemand in de buurt zit, wat ook nog te betalen is ;).

Zoot

tot ( en met?) je 21 betaal je geen B.T.W  bij de muziekschool,........      :roll:

niesten

Ik lees net je voorstelrondje...

Welkom op het forum.......EN.......
Quote from: "RubyRed"...Ik ben RubyRed, morgen 19 jaar...

HARTELIJK GEFELICITAART !!!!!

Groeten,
Roger

JR

Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

RubyRed

Bedankt iedereen!!

@Zoot: dat ga ik eens even uitzoeken.. thanks!

Sebo

Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

Ricco

Welkom en  nog gefeliciteerd met je 19e verjaardag.

PS volg het advies van Zoot om te gaan lessen, is zeer waardevol
Alt: Jupiter 900 Killerhorn
Bariton: Selmer SA80 met lage A

RubyRed

javaou

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk op les gaan!! Doen, doen,doen!!
En welkom in de sax-familie, veel lees- en speelplezier (en lesplezier).
Jan

Zoot

Quote from: "RubyRed"Bedankt iedereen!! En ik wil eigenlijk ook wel gaan lessen, maar heb geen idee wie er goed is en of er hier iemand in de buurt zit, wat ook nog te betalen is ;).

:idea:  :idea:  :idea:  //http://www.maaksmuziek.nl  nog géén vijftig euro per jaar !
neem daarnaast wel een aantal lessen bij b.v de muziekschool voor je techniek, embouchure etc....