Main Menu

Newbee

Started by Klezmer, 10 December 2011, 19:19:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Klezmer

Hoi allemaal,
ik ben Rob en ben 36 jaar. Ben een paar jaar geleden gegrepen door de blaasinstrumenten (sax, klarinet, doedelzak), maar heb er niet echt tijd gehad om er wat mee te doen.
Sinds kort weer geinspireerd (sax) om weer op zoek te gaan, maar tjonge, waar moet je beginnen. Nu kwam ik dus dit forum tegen dus heb me maar eens aangemeld.
Ik kan hier bij jullie vast wel de goede hulp en advies inwinnen voor de How to's, de Dont's en zeker de Do's :mrgreen:

jupialto

Je ervaring met blazen is duidelijk (lijkt me dat je met doedelzak wel e.e.a. leert over ademsteun enzo....), je enthousiasme kun je hier op de site aardig op peil houden!

Welkom en.....geniet!
groet, Menno

\"your inner voice will always guide you\"

JR

Welkom!

Misschien kan jij de doedelsax vormgeven? ;)
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Klezmer

Blaas ervaring heb ik nog niet hoor ;-)
Tja, die doedelsax is misschien wel mooi gevonden =D>

Amanda

Welkom op het forum!
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

yanamayo

Welkom op dit superleuke en leerzame forum!
En succes met je zoektocht naar een sax!
[size=85]- Yanagisawa 901 alt -  Selmer Soloïst C* - Selmer (1 schr.) lig. - Rigotti 2,5
- Le Monde Universal goudlak sopraan - Yana 5 - FL Ultimate lig. - Hemke 2,5
- Howarth S50C hobo

Sebo

:D Weest welkom :D

eh....

Klezmer :?:

Muzikale voorkeur  :?:

Zal JR leuk vinden :!:

Grtz  Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

Klezmer

Bedankt voor jullie leuke reacties :D
En Klezmer.........aantal jaren geleden Giora Feidman (klarinet) horen spelen, heerlijke muziek :-D

Zoot

Quote from: "Klezmer"Bedankt voor jullie leuke reacties :D
En Klezmer.........aantal jaren geleden Giora Feidman (klarinet) horen spelen, heerlijke muziek :-D  :shock: ojeeee,.........  :|  zei je nou klarinet  :|  

welkom hier, veel ToETer Plezier

Klezmer

Quote from: "Zoot"
Quote from: "Klezmer"Bedankt voor jullie leuke reacties :D
En Klezmer.........aantal jaren geleden Giora Feidman (klarinet) horen spelen, heerlijke muziek :-D  :shock: ojeeee,.........  :|  zei je nou klarinet  :|  

welkom hier, veel ToETer Plezier

Ssssssstttt........nee joh ;-)

Pieter

Maar wel een GEWELDIGE klarinetspeler. Dit is de manier waarop een klarinet de moeite waard is!
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.