Main Menu

nieuwkomer

Started by jorn998, 29 December 2011, 18:01:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jorn998

hallo allemaal ik ben nieuw hier en speel al 5 jaar saxofoon en ben 13 jaar

JR

Welkom!

En vooral doorgaan!
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Zoot

Quote from: "jorn998"hallo allemaal ik ben nieuw hier en speel al 5 jaar saxofoon en ben 13 jaar

zoooo'h     :lol:  jij was er vroeg bij....

welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

Amanda

Welkom op het forum!
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Ricco

Welkom op het forum en succes
Alt: Jupiter 900 Killerhorn
Bariton: Selmer SA80 met lage A

drietenor

Welkom bij de club 8)  8)  8)
De saxofoon is gebaseerd op technologie van 1810

Dee

Hallo,

ik heb interesse voor de saxofoon, ik wil het graag leren spelen. Ben dus op zoek naar bruikbare tips voor aankoop sax, waar kan ik het beste sax leren spelen (uit een boekje of groepsles of priveles), wat is een goede beginnerssaxofoon enzovoort.
Dus ik hoop dat jullie mij wat wegwijs kunnen maken tussen de verschillende mogelijkheden.

En niet onbelangrijk: Happy Newyear!!

Zoot

Quote from: "Dee"ik heb interesse voor de saxofoon, ik wil het graag leren spelen. Ben dus op zoek naar bruikbare tips voor aankoop sax, waar kan ik het beste sax leren spelen (uit een boekje of groepsles of priveles), wat is een goede beginnerssaxofoon enzovoort. Dus ik hoop dat jullie mij wat wegwijs kunnen maken tussen de verschillende mogelijkheden.
En niet onbelangrijk: Happy Newyear!!

Huur een sax, neem les en Drie, nee VIER O's..........  lees heeel veel op SaxForum.nl, alles staat er op en vraag ze daar het hemd van het lijf.......       Komt helemaal goed

welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

Sebo

:D Allebei welkom :-D

Grtz.   Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal