Main Menu

nieuw lid

Started by casimir62, 12 January 2012, 15:26:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

casimir62

Hallo,

ik wil mij even voorstellen, casimir is mijn naam, sinds kort bezig met alt saxofoon spelen,
naast mijn gitaar (klassiek) een welkome afwisseling, heb voorheen al info op dit forum gezocht
en gevonden waar ik veel aan heb gehad.

Zoot

Quote from: "casimir62"heb voorheen al info op dit forum gezocht
en gevonden waar ik veel aan heb gehad.

en zo horen wij  :P dat graag...........

welkom ToeT toET groet van ZoOT

drietenor

Welkom bij de club Casimir 8)  8)  8)
De saxofoon is gebaseerd op technologie van 1810

CynthiaM

Hoi Casimir. Noten kun je natuurlijk al lezen, dat scheelt. Welkom hier en succes met de sax.
Groetjes, Cynthia
Yanagisawa T-W01, Yanagisawa A-W02,  Yanagisawa SC991

JR

Welkom en veel plezier met/van de sax!

Hoe lang speel je al gitaar?
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

yanamayo

Veel plezier hier op het forum en met je sax! :D
[size=85]- Yanagisawa 901 alt -  Selmer Soloïst C* - Selmer (1 schr.) lig. - Rigotti 2,5
- Le Monde Universal goudlak sopraan - Yana 5 - FL Ultimate lig. - Hemke 2,5
- Howarth S50C hobo

Amanda

Welkom op het forum!
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Sebo

:D Weest welkom :D

Grtz.  Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

Daan

Welkom! Mocht je muziek willen opzoeken met saxofoon dan zou je eens wat youtube filmpjes bekijken van het Aurelia saxofoonkwartet. Of natuurlijk die mensen als solo artiesten, Johan van der Linden bv. Ties Mellema ook enorm gedreven en ieamand waar je zeker een optreden moet gaan beluisteren is Arno Bornkamp. Aangezien je klassiek gericht ben wat ik begrijp uit je post?
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

casimir62

Moet zeggen een fantastische respons op nieuwe leden had ik niet verwacht,
voor diegenen die het weten willen speel 2 jaar gitaar 2,5 uur les per week,
noten lees ik pas sinds kort (gitaar tab systeem) klassiek heeft inderdaad mijn voorkeur,
maar voor de Alt sax wil ik starten met klassiek voor keur ligt meer in het lichte repertoire.

is even wennen (ook voor mijn huisgenoten) zacht spelen heb ik nog niet onder de knie :-)

drietenor

Quote from: "casimir62"is even wennen (ook voor mijn huisgenoten) zacht spelen heb ik nog niet onder de knie :-)

Je weet dat je dat beheerst als je huisgenoten klagen dat je te zacht speelt
De saxofoon is gebaseerd op technologie van 1810

javaou

Hoi Casimir, mijn hond als huisgenoot is een goeie raadgever tijdens mijn oefenen!
Welkom in de leukste sax-familie.
Jan