Author Topic: Nieuwe website www.saxtips.nl  (Read 3115 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Janneman

• Als Candy Dulfer 'm zou spelen, zou 'ie twaalf weken op 1 staan.
  • Member
  • *
    • SaxTips
Nieuwe website www.saxtips.nl
« on: 20 January 2012, 18:51:31 »
Dag forumleden,

vorige week heb ik een nieuwe website gelanceerd, http://www.saxtips.nl
De intentie is om op een centrale plek nederlandstalige tips, wetenswaardigheden rondom de saxofoon en het bespelen ervan te verzamelen en te rubriceren.
Er is best veel op internet te vinden, maar het is ongestructureerd en verdeeld over vele websites, vaak Engelstalig. Met name voor jongere spelers geeft dit vaker problemen, maar er zijn ook genoeg ouderen welke de Engelse taal onvoldoende beheersen en voor hun is die informatie dus niet beschikbaar.

Het is niet mijn bedoeling dat ik de website helemaal zelf ga vullen al heb ik wel reeds een begin gemaakt. Ik nodig iedereen op het forum uit, die het leuk vind, om stukjes te schrijven welke in lijn ligt met het doel van de website. Je mag het onder eigen naam publiceren en aan je profielpagina linken of als je dat liever hebt onder mijn naam met b.v. een verwijzing. Het moet echt iets worden van saxofonisten voor saxofonisten.
Als er eenmaal wat content op staat en de website beter gevonden word, wil ik ook bekende Nederlandse saxofonisten benaderen voor korte interviews en deze plaatsen welke de motivatie van de lezer positief kunnen beïnvloeden.

Kortom, heb je interesse? Stuur mij dan een PM met je emailadres. Dan stuur ik per ommegaande een email terug met alle info hoe je content kunt toevoegen.
Met vriendelijke groet,
Jan
Alto    - Yanigisawa A901 brons neck
Tenor - Yanigisawa T901
Bariton - Yanigisawa B-901