Main Menu

Wie ben ik.....

Started by Sax68, 26 February 2012, 20:04:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sax68

Hallo,

Ik zal me ook even voorstellen......ik woon in Nrd-Brabant en probeer al een aantal jaren het super leuke instrument Alt-Sax te bespelen!
Laat begonnen, op mijn 35 ste zonder enige muzikale ervaring.....en dat is nu 7 jaar geleden.
Ik speel nu ongeveer 3 jaar mee in de Fanfare bij ons in t dorp, met veel plezier en heb daarbij ook nog wekelijks les.
Na veel overwegingen heb ik nu toch besloten mijn A en B diploma te gaan halen........
Je bent toch vaak zoekende naar antwoorden en of oplossingen die je tegen komt als het "weer" eens tegen zit met t spelen leren  :x
Ik hoop dat dit Forum een interessante en behulpzame toevoeging is aan het enthousiasme om te blijven spelen  :D

Zoot

Quote from: "Sax68"en probeer al een aantal jaren het super leuke instrument Alt-Sax te bespelen!

een oud japans spreekwoord leert ons

QuoteHet mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)          veel (toeter)plezier hier

Pieter

Die Zoot..... :D

En nu in het Japans.... :-D
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

CynthiaM

Welkom op dit mooie forum.
Quote from: "Sax68"Laat begonnen, op mijn 35 ste zonder enige muzikale ervaring.....en dat is nu 7 jaar geleden.
Valt nog wel mee; ik was een jaar of 10 ouder toen ik begon.
Quote from: "Sax68"Ik hoop dat dit Forum een interessante en behulpzame toevoeging is aan het enthousiasme om te blijven spelen  :D
Mijn ervaring is van wel; het triggert je om bepaalde zaken uit te zoeken, geeft tips e.d. Gewoon vaak langskomen!
Groetjes, Cynthia
Yanagisawa T-W01, Yanagisawa A-W02,  Yanagisawa SC991

Sax68

Quote from: "CynthiaM"Welkom op dit mooie forum.
Quote from: "Sax68"Laat begonnen, op mijn 35 ste zonder enige muzikale ervaring.....en dat is nu 7 jaar geleden.
Valt nog wel mee; ik was een jaar of 10 ouder toen ik begon.
Quote from: "Sax68"Ik hoop dat dit Forum een interessante en behulpzame toevoeging is aan het enthousiasme om te blijven spelen  :D
Mijn ervaring is van wel; het triggert je om bepaalde zaken uit te zoeken, geeft tips e.d. Gewoon vaak langskomen!

Sax68

Oke Cynthia....ga ik zeker doen, vaak langskomen!

10 jaar ouder...oke...nou dan mag ik niets zeggen nee..haha
Nu nog even leren hoe e.e.a hier werkt.....oa een zinnetje terug laten komen van iemand...!  :roll:
Effe een keer voor gaan zitten...

Zoot

Quote from: "Sax68"Nu nog even leren hoe e.e.a hier werkt.....oa een zinnetje terug laten komen van iemand....

:idea: probeer,.............           :lol:    CITEER    :lol:

:P ook hier, na de v e e r t i g  begonnen,....  :oops: kon geen noot lezen

JR

Welkom!

En sax leren spelen is net het gewone leven, 2 passen vooruit en dan weer wat achteruit . . .

. :roll:                                                                                                   je komt wel vooruit, maar wil altijd sneller . . .
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Amanda

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

drietenor

Welkom bij deze saxofonistenclub  8)  8)  8)

Je bent nooit te oud om te leren, vandaag geleerd dat gekibbelde knoflook gehakentakt is.
Hetgeen weer afgeleid is van het Maleise bakkeleien. :smt014

(moge je riet zo uitzonderlijk goed gesneden zijn dat je de sterren van de hemel speelt)
De saxofoon is gebaseerd op technologie van 1810

Sax68

Quote from: "JR". :roll:               je komt wel vooruit, maar wil altijd sneller . . .

Inderdaad, dat zal de valkuil zijn..!!

javaou

Welkom in de leukste sax-familië van NL en België, enne je weet het hé: óók de slak was op tijd in de Ark van Noah... :)
Jan

Sax68

Quote from: "javaou"Welkom in de leukste sax-familië van NL en België, enne je weet het hé: óók de slak was op tijd in de Ark van Noah... :)
Jan

:lol:  :lol:  :lol: thanks! Die ga ik onthouden!

Sebo

Dat hoop ik al jaren  :lol:  :lol:  :lol:

Maarrehhhhhhh....

:D Weest welkom :D

Grtz.  Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal