Main Menu

Neu!!

Started by Leonie, 07 April 2012, 09:16:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leonie

Hallo allemaal,

Ik wil me even voorstellen. Ben Leonie. Heb al een aantal jaar een sax staan (yamaha YTS 25) eerst een jaar gehuurd, toen heeft me moeder m stiekem gekocht. Heb maar een jaar les gehad van een oudere meneer. Die wilde na dat jaar een kostuum aanmeten voor in de plaatselijke fanfare. Toen ben ik afgehaakt. Nadien ook geen les meer gehad. Maar altijd wel interesse blijven houden in de sax. Met de hoop dat als ik m weer op zou pakken dat ik net zo zou klinken als Clarence.

Helaas zullen we het in Frankfurt zonder hem moeten doen.

Wil nu het saxen weer op gaan pakken. En probeer me er zo veel mogelijk in de verdiepen. Want ik heb er totaal geen verstand van. Heb altijd gitaar gespeeld en dat blijft altijd een top instrument voor mij.

Dus ik hoop dat ik jullie zo nu en dan lastig mag vallen met m'n slimme vragen.

gr. Leonie

Zoot

Quote from: "Leonie"totaal geen verstand van.>>>>><<<<< Heb altijd gitaar gespeeld en dat blijft altijd een top instrument voor mij.

wordt nog wel anders......... het eerste komt wel, het tweede tja blijkt uit het eerste   :lol:  :lol:  :lol:
welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

Leonie

Ik hoop het.  :D

drietenor

Welkom bij de club  8)  8)  8)

Het goede nieuws: een pak is niet noodzakelijk, de saxofoon en kleding wel.

Dus pak de sax en speel 24/7 :-({|=  :-({|=  :-({|=

vergeet de rusten niet te spelen
De saxofoon is gebaseerd op technologie van 1810

javaou

Warm wilkommen im Forum  :)
Jan

JR

Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

CynthiaM

Hoi Leonie
Welkom op dit forum. Uit de titel en je opmerking over frankfurt maak ik op dat je in Duitsland woont; klopt dat?