Author Topic: SML sopraan serienmr 22***  (Read 1511 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline markzes

• Member
  • *
SML sopraan serienmr 22***
« on: 24 May 2012, 17:49:44 »
Hey,

Ik heb een onlangs een SML sopraan sax met het serienmr 22*** aangeschaft. Hij speelt heerlijk, heeft een fijne toon. Maar om eerlijk te zijn ligt sopraan mij toch niet :P. Ik ga het toch maar bij alt tenor en bariton houden. Die hoge noten op een sopraan, dat blijf ik lastig vinden. Nu zat ik ermee, hoeveel zou ik voor die SmL kunnen vragen. Ik heb een beetje research gedaan naar SmL saxxen, en ik kwam er uit dat de prijs rond de €1200 zal liggen (hij is 3 weken geleden helemaal gereviseerd). Sommige zeide €1000, andere zeide €1500. Kan dit kloppen? Wat zegge jullie hiervan? Bedankt alvast.

Grt,

markzes
After silence that whitch comes nearest to expressing the inexpressible is music.

Zoot

• Guest
Re: SML sopraan serienmr 22***
« Reply #1 on: 24 May 2012, 19:37:51 »
Quote from: "markzes"
Hey,

Ik heb een onlangs een SML sopraan sax met het serienmr 22*** aangeschaft. Hij speelt heerlijk, heeft een fijne toon. Maar om eerlijk te zijn ligt sopraan mij toch niet :P. Ik ga het toch maar bij alt tenor en bariton houden. Die hoge noten op een sopraan, dat blijf ik lastig vinden. Nu zat ik ermee, hoeveel zou ik voor die SmL kunnen vragen. Ik heb een beetje research gedaan naar SmL saxxen, en ik kwam er uit dat de prijs rond de €1200 zal liggen (hij is 3 weken geleden helemaal gereviseerd). Sommige zeide €1000, andere zeide €1500. Kan dit kloppen? Wat zegge jullie hiervan? Bedankt alvast.

Grt,

markzes
je  :roll: hebt 'm nét zelf gekocht....... plus revisie ( of was hij dat toen je 'm kocht?)  dus minstens..€........  8)
of je rekend als bij auto's......... je koopt een nieuwe plus afleverkosten...... na een jaartje wil je ervan af en moet je toch gauw dertig procent inleveren...... of je rekend als aandelen facebook, ze beloven minstens 50 procent winst, je investeerd een hoop en elke dag lever je zakken vol euro's in........  of je krijgt een nootmuskaatrasp, 3 x 5 cm. laat het even zien bij Tussen Kunst en Kitsch, blijkt het ding wat 30 april nog op een kleedje lag, want je wou er van af ineens 6000 euro waard....
dus tja... er moet iemand tegen aan lopen die én de sax wardeerd, én er geld voor over heeft...

Offline markzes

• Member
  • *
Re: SML sopraan serienmr 22***
« Reply #2 on: 27 May 2012, 20:18:24 »
Dit is de betreffende sax.
Ik denk maak der maar een fotootje van, is wat gemakkelijker :P.Grt

Grt,

markzes

[verwijderd door de beheerder]
After silence that whitch comes nearest to expressing the inexpressible is music.