Maceo Parker in Schouwburg

Started by yanamayo, 22 July 2012, 10:11:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

yanamayo

Gelezen in Het Zuiden (ed. Ridderkerk) d.d. 18 juli 2012:

Funk- en soulicoon Maceo Parker zit nog altijd strak in het pak en brengt zijn aanstekelijke muziek allerliefst live. Na zijn optreden op North Sea Jazz, waarbij hij de Radio 6 Soul & Jazz Icon Award uitgereikt kreeg, keert Maceo Parker met zijn band op dinsdag 20 november terug in Rotterdam voor een concert in de Rotterdamse Schouwburg.

Tickets voor deze enige Nederlandse show zijn direct verkrijgbaar via de Rotterdamse Schouwburg.
http://www.rotterdamseschouwburg.nl
[size=85]- Yanagisawa 901 alt -  Selmer Soloïst C* - Selmer (1 schr.) lig. - Rigotti 2,5
- Le Monde Universal goudlak sopraan - Yana 5 - FL Ultimate lig. - Hemke 2,5
- Howarth S50C hobo

ikJaap

Ik zou hem zien bij North Sea Jazz, helaas werd ik de avond van te voren zien... Heb zijn optreden wel even terug gezien, en Maceo is natuurlijk geniaal. Maar die band, wat keken ze chagrijnig! Ze leken er geen plezier in te hebben. Hopelijk zijn ze iets beter gestemd ( :lol: ) bij het optreden in de Schouwburg.

Zoot

Quote from: "ikjaap"Ik zou hem zien bij North Sea Jazz, helaas werd ik de avond van te voren ziek... Heb zijn optreden wel even terug gezien, en Maceo is natuurlijk geniaal. Maar die band, wat keken ze chagrijnig! Ze leken er geen plezier in te hebben. Hopelijk zijn ze iets beter gestemd ( :lol: ) bij het optreden in de Schouwburg.

haha,( nee  :evil:  not) .... ik had vorige week zo'n zelfde ervaring, andere bands, andere locatie('s) ....... het lijkt een beetje of staan ze daar even hun "kunstje" te doen en dan hup gauw weer naar huis, er straald inderdaad niks van Hé Kijk ons nou ♫ ♪ lol ♪ ♫ hebben.... z o    jammer....