Main Menu

hippe oma

Started by cieltje, 31 October 2012, 09:13:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cieltje

Hoihoi, ik ben Cieltje (Cecilia), 70 jaren jong en vorige week begonnen op de tenorsax. Nu ben ik geen jonkie in de muziek, want ik ben dwarsfluitdocente, en sinds februari dit jaar speel ik altsax. Maar nu heb ik mijn hard verpand aan een schitterende tenor, Selmer 80 Superaction II. Wat een schoonheid, wat een toon!!!!!!! Hier heb ik direct een intieme relatie mee, geweldig. En nu maar hopen dat ik nog heel wat jaartjes voor de boeg heb. Hoe oud zijn de "ouwetjes" op dit forum?????

Zoot

veel ♫♪ ToETerRRrrr PleZier ♪♪
welkom         hier            8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

Maaarten

er zijn er wel 3 ofzo ouder dan 70. Erg leuk. Je hebt een goede basis om dit te leren. Welkom!

JR

Welkom en veel plezier!
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

CynthiaM

Hoi Cieltje
Leuk dat je nu nog aan de tenor gaat. Volgens mij houden dit soort zaken je jong!
Heb je er verder nog plannen mee?  Ga je er bijv. nog mee optreden?
Groetjes, Cynthia
Yanagisawa T-W01, Yanagisawa A-W02,  Yanagisawa SC991

Penningh

Met een tenor blijf je jong. :D
Een jonge oudere tenorist.
Of een oudere jonge tenorist.
Wees welkom op dit mooie forum.
Penningh.
Tenor: Selmer Mark VI 1967 verzilverd - mondstuk Selmer C**- Rigotti 3m.
Tenor:The Martin Stensil ong. 1935 -verzilverd- mondstuk SM-Rigotti 3m.

drietenor

Welkom Cieltje bij de tenoristen en ook bij dit forum,  goede keuzes.
Je vraag over de oudjes op dit forum kan je ook betrekken op de leeftijd van de saxofoons.
De oudste komen ongeveer uit 1905, en er is nog een grote groep vooroorlogse Martins.
Daarbij is je Selmer 80 Superaction II een jonkie.

8)  8)  8)