Author Topic: Muziekhuis Thomann  (Read 13278 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ruit

• Guest
Muziekhuis Thomann
« on: 05 December 2012, 14:14:53 »
Geen winkel voor onderhoud en revisie.

Echter voor het bestellen van toebehoren en onderdelen heb ik goede ervaring met Muziekhuis Thomann .
http://www.thomann.de/nl/index.html
Bij keuze voor Nederland, is alles in het Nederlands, zelfs evt. beantwoording van vragen via email.

Zeer groot assortiment, zeer scherpe prijzen, vanaf 100 Euro geen verzendkosten (naar Nederland) en een correcte afhandeling.

Offline Ben Rodenburg

• Member
  • *
    • Website
Re: Muziekhuis Thomann
« Reply #1 on: 06 December 2012, 03:22:04 »
Heb al meerdere dingen bij thomann besteld! Vooral apparatuur. Ze hebben alles, en meestal ook voor de beste prijs!
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Offline Invisible

• Member
  • *
    • http://www.quatreforte.nl
« Reply #2 on: 06 December 2012, 07:45:11 »
Ook vaste klant daar ondertussen. Inderdaad een gigantisch assortiment en alles ook gewoon op voorraad in plaats van webshops die wel van alles op hun website aanbieden, maar het meeste eerst zelf nog moeten bestellen bij de groothandels. Voor een Duitse winkel erg goed ingericht op Nederlandse bezoekers, alleen jammer dat je niet met IDeal kan betalen en aangewezen bent op bankoverschrijving of creditcard. En vooral ook snelle levering via UPS.
Sopraan: Selmer Mk.VI (1972) + Yamaha custom 4CM
Alt: Yamaha YAS-62 Purple label (~1985) + Selmer SD20
Tenor: Selmer Reference '54 (2013) + Selmer soloist + Ponzol M2 110

Offline Koen88

• Member
  • *
    • soundcloud
« Reply #3 on: 07 December 2012, 10:54:35 »
ook ik kan me vinden in alle bovenstaande lof.

ik heb er al vaker wat besteld en m`n sint cadeau komt vandaag of morgen ook daarvandaan (saxrax).

ook het contact met de mensen loopt vlot en soepel.
Alten| Selmer Sa 80 II. |Cannonball Big Bell
C-Melody| Martin Handcraft Stencil uit ca. 1923|
Tenor| Amati Toneking (1960-1670)| Mondstuk

Offline Paul

• Member
  • *
« Reply #4 on: 09 December 2012, 11:18:22 »
Ook hier in het Franse land zeer goede ervaringen met de 'franse" Thomann. Snelle levering en echt goede prijzen! Bestellingen doen we als het ff kan gezamenlijk met de bandleden zodat we geen verzendkosten hebben!
Paul(beginner sinds 1998).
*The Martin Committee 1956 + Otto Link Florida 7* +Fibracell riet