SaxForumMeeting 2013

Started by JR, 20 January 2013, 20:28:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shofar

ik denk dat ik maar es afkom  ;)
Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders

willemijn

Allemaal veel plezier vandaag! Het gaat mij helaas niet lukken om te komen. Vorige jaren was het heel leuk, dus ongetwijfeld gaat het weer een mooie dag worden.

niesten

Ben net vertrokken.....tot over een uurtje :-)

zomertje

Kn0rkn0r :)
Heb het weer naar mn zin gehad, net als elk jaar :)
Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

johanj

Het was weer mooi of was het nou mooi weer? :P Prima ontspannen sfeertje. Prachtige saxen van Shofar. Ik durfde er bijna niet aan te komen. Toch even geprobeerd. Dat voelt wel goed zeg. Niks zoveelste copy van een Selmer, maar een eigenzinnig stuk kwaliteit. Van mij mogen ze deze merknaam wel dragen!

Goed om het deskundige commentaar van een paar barispelers over mijn barirestauratie te krijgen. Daar zou je voor uit Drente komen rijden. Maar ja ik woon gewoon om de hoek   :).

Ik heb zelfs nog een paar noten gelezen. Ik schat dat ik bijna 90% goed had!!!. :D
T: YTS61s T-deco: Coeusnon 1899. Martin Committee III
A: Keilwerth Toneking -1961; 
S: yanagisawa s900;

tinkle

Mooie saxen, mooie mensen en mooie muziek! Ik vond het gezellig en leerzaam. Volgende keer weer! Waar en wanneer?
Sinds 29-12-2012: Selmer Reference 54 Hummingbird, Selmer C*, 3

freelive

Hallo Saxio's

Leuke impro workshop gehad deze middag
Had geen sax bij me, maar werd gelijk door Shofar in bruikleen aangeboden  (waarvoor dank)
Ik had wat meer liefhebbers verwacht maarrr ,redelijk mooi weer ????
Hierbij dank aan de organisatie
Gr Freelive

Coen

Was idd erg leuk in Utrecht. Eerste stappen op het improvisatiepad gezet, een andere besgreep geleerd, een paar prachtige saxen van Shofar geprobeerd, en natuurlijk wat forumgenoten leren kennen. En ik kijk en luister gewoon graag naar saxen. Volgend jaar weer wat mij betreft, en dan zou het zeker leuk zijn als de opkomst wat groter is.
Dank voor en aan de organisatie!
Tenor Keilwerth Toneking (1937) met Otto Link STM 6* en Francois Louis Ultimate rietbinder en La Voz medium soft.
Alt Amati Kraslice Toneking (rond 1950) met Otto Link Tone Edge 6 en Vandoren Jazz ZZ 2.

tinkle

En heb je lekker gegeten Coen? :-)
Sinds 29-12-2012: Selmer Reference 54 Hummingbird, Selmer C*, 3

wiki

Ik ben het helemaal met de vorige sprekers eens. Ik heb een hele leuke dag gehad in Utrecht. Was bang dat het mij ver boven de pet zou gaan dus eerst de toeter nog maar even in de auto gelaten.  :) Toch maar opgehaald toen de improvisatie workshop begon. Geweldig.  :-* Sam en Arthur kunnen dit als geen ander. Toppie ik heb genoten. En nu ook wat gezichten gezien achter de "nicknames." En voor een verlegen nieuwkomer was het eigenlijk wel lekker rustig. Volgende keer graag weer. Organisatie hartstikke bedankt. ;)
"I\'ll Become A Professional Saxophonist or Die Trying."

T: Conn 10 M Lady Face. TM: Selmer s80 C** / Otto Link super Tonemaster 6 / Otto Link Vintage Eboniet 7.

Coen

QuoteEn heb je lekker gegeten Coen? :-)
Heerlijk, net pas thuis, mooie afsluiting van een mooie dag  :)
Tenor Keilwerth Toneking (1937) met Otto Link STM 6* en Francois Louis Ultimate rietbinder en La Voz medium soft.
Alt Amati Kraslice Toneking (rond 1950) met Otto Link Tone Edge 6 en Vandoren Jazz ZZ 2.

the martin

en ik zit hier eenzaam en alleen in een hotel in Lissabon... Sob.... ::)

Zoot

Quote from: the martin on 14 April 2013, 22:57:16
en ik zit hier eenzaam en alleen in een hotel in Lissabon... Sob.... ::)
als troost,... we hebben het nog even over je Toeter gehad,.....      :P   eh nee,... alleen over je toeter    ;)

the martin

Mijn beroemde toeter...
Volgend jaar, volgend jaar...
(Neem ik ook zijn kleine zusje mee, eens kijken of die net zo beroemd wordt  8) )

Zoot

Quote from: the martin on 14 April 2013, 23:11:11
Volgend jaar, volgend jaar...

gaan we carpoolen,...... volgend jaar is het in Brussel ) sst, is nog geheim....

JR bedankt voor de organisatie, het was wéér toppie. Leuke locatie, goed weer thee, koffie en cake, dankzij Niesten Vlaai dankzij Shofar en de Trompetist Bier en Kaas... Super!
Volgend jaar gaan we gewoon gezellig ergens in een Park zitten... American Sax Park Party for ALL Saxes