Author Topic: SaxForumMeeting 2013  (Read 15424 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Invisible

• Member
  • *
    • http://www.quatreforte.nl
Re: SaxForumMeeting 2013
« Reply #15 on: 24 January 2013, 11:12:01 »
Quote from: "Zoot"
:idea:
Mama,.......... zal ik je een ♫♪ o n v e r g e t e l i j k e ♪♪  moederdag bezorgen?...........    
 :P dan ga ik naar de Sax Forum Meeting op 12 Mei.  :P  kom ik een andere keer bij jou   :smt035
Sopraan: Selmer Mk.VI (1972) + Yamaha custom 4CM
Alt: Yamaha YAS-62 Purple label (~1985) + Selmer SD20
Tenor: Selmer Reference '54 (2013) + Selmer soloist + Ponzol M2 110

Offline JR

• de familie:
  • Member
  • *
« Reply #16 on: 24 January 2013, 11:13:12 »
Quote from: "Invisible"
Quote from: "the martin"
Maak daar voor 12 mei maar één minder van... (kan mijn vote niet aanpassen)
Dacht vanochtend "laat ik eens in mijn agenda kijken"
12 mei is moederdag.. En aangezien ik mijn ouders al niet vaak zie..
Hmmmm, daar zeg je wat :lol: Dan mag je voor mij voor die dag ook één stem aftrekken.

Je kan nu je keuze aanpassen.

En wat moederdag betreft, breng haar een ontbijtje en kom daarna . . .

Of kom eerst en vul de avond met mooie sax-verhalen ( :roll:  bij je moeder natuurlijk)
Maken we nog even een opname met het "GOS"(Groot  Orkest Saxforum) van dit of misschien zelfs dit (als je durft  :mrgreen: )
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Offline EdO70

• Donateur
  • **
« Reply #17 on: 24 January 2013, 12:55:44 »
:oops: nog eentje minder de 12e mei...

Offline Jelle 'Sax

• Member
  • *
  • Jazzy feelings Forever
« Reply #18 on: 03 February 2013, 10:20:12 »
Lijkt mij leuk om te gaan. Planning effe omgooien? We zullen poging wagen.
 8)
Tenor Saxofoon SML,
Alt Sax Yamaha Yas-25,
Francois Louis 3, 3half

Offline JR

• de familie:
  • Member
  • *
« Reply #19 on: 03 February 2013, 13:08:26 »
Door het overzetten naar de nieuwe site kon er geen voorkeur meer worden gegeven.

Dat is aangepast, dus iedereen kan weer zijn/haar voorkeur pollen!

Hieronder zijn de links naar de foto-impressies door Shofar van SFM-dagen van de afgelopen jaren:

SFM 2011

SFM 2011

SFM 2012
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Offline Tony

• Member
  • *
    • https://www.saxforum.nl
« Reply #20 on: 03 February 2013, 15:28:38 »
Zal ik vanavond even een Gallery in het forum hangen waar die foto's in kunnen? Misschien wel handig :)

Offline JR

• de familie:
  • Member
  • *
« Reply #21 on: 07 February 2013, 12:04:02 »
Beste Saxforumleden,

Ik heb de datum van 14 april vastgelegd.

Dit keer is het wél weer in Utrecht, NIET in de Makassarstraat, maar in het

NIVON Centrum
Rotsoord 20
3523 CL Utrecht

Als je wil komen, laat dat wel even merken op de poll, dan kan ik genoeg cake inkopen ;)

In principe beginnen we om 12 uur met koffie, thee en CAKE,

vanaf 11 uur open en helpen opbouwen / klaarzetten ;)  ;)

We stoppen rond 17.00 uur, maar de echte muziekfanaten kunnen natuurlijk een hapje gaan eten en dan naar " 't Oude Pothuys"  waar rond 9 uur Siegers Funky Sunday begint  :o

Ik ga kijken of ik een geschikte workshopleider kan vinden voor een beginners-workshop,
(ideeën/aanbiedingen zijn welkom, graag via  PM)
Misschien wil een ervaren speler ons inwijden in de kunst van het saxofoon-onderhoud?

Ik hoop dat Invisible weer van de partij is met het sax-kwartetspel  :-*

Er komt natuurlijk weer een ruilhoek  :)

En hopelijk is Shofar er met zijn nieuwe "Adolphe Sax & Cie" saxen !  :P

Andere stands zijn natuurlijk ook mogelijk/welkom  ;D
(ideeën/aanbiedingen graag via PM of mail)

Volledige invulling van het programma en een mooie flyer/routebeschrijving komt  z.s.m.

JR

Offline Coen

• Member
  • *
« Reply #22 on: 07 February 2013, 14:04:34 »
Leuk, staat in mijn agenda! Doe graag mee met de beginners workshop. Toeteren voor beginners...
Een extra stimulans om de komende maanden dagelijks en veel te blijven oefenen!
Tenor Keilwerth Toneking (1937) met Otto Link STM 6* en Francois Louis Ultimate rietbinder en La Voz medium soft.
Alt Amati Kraslice Toneking (rond 1950) met Otto Link Tone Edge 6 en Vandoren Jazz ZZ 2.

Offline Tony

• Member
  • *
    • https://www.saxforum.nl
« Reply #23 on: 07 February 2013, 14:05:52 »
Leuk, staat in mijn agenda! Doe graag mee met de beginners workshop. Toeteren voor beginners...
Een extra stimulans om de komende maanden dagelijks en veel te blijven oefenen!

*zijn excel-sheetje-met-punten-beoordelingssysteem alvast in elkaar zetten doet*  8)

Offline JR

• de familie:
  • Member
  • *
« Reply #24 on: 07 February 2013, 17:11:15 »
*zijn excel-sheetje-met-punten-beoordelingssysteem alvast in elkaar zetten doet*  8)

Heb je hier ook een vertaling voor?

Offline Shofar

• Member
  • *
    • http://www.adolphesax.be
« Reply #25 on: 07 February 2013, 17:47:18 »

Ik hoop het ook  8)
JAHAAA Wat dacht je? Ik ben het zo naderhand wel gewoon om de enige aanwezige Belg te zijn  :)

Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders

Offline zomertje

• Member
  • *
    • http://dekleinekunstenaar.nl
« Reply #26 on: 07 February 2013, 18:48:02 »
Ik ben op t moment niet erg actief op t forum. Ligt ook een beetje aan de prive omstandigheden. Maar ik wil wel graag naar de meeting komen :) Neem waarschijnlijk mijn knorsax dan wel mee. En misschien weer die ene trompettist, die vreemde eend in de bijt ;)
Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

Zoot

• Guest
« Reply #27 on: 07 February 2013, 19:21:37 »
Maar ik wil wel graag naar de meeting komen :) Neem waarschijnlijk mijn knorsax dan wel mee. En misschien weer die ene trompettist, die vreemde eend in de bijt ;)
Hé Leuk,,......... zie je dan!

Offline JR

• de familie:
  • Member
  • *
« Reply #28 on: 07 February 2013, 20:42:33 »

Ik hoop het ook  8)
JAHAAA Wat dacht je? Ik ben het zo naderhand wel gewoon om de enige aanwezige Belg te zijn  :)

De enige Belg?  Past er dan geen extra carpooler ergens tussen je containerlading saxen?  :P

Maar fijn dat je er dit jaar weer bij bent, nu als directeur van je eigen SaxCie :D

Offline JR

• de familie:
  • Member
  • *
« Reply #29 on: 07 February 2013, 20:43:54 »
. Maar ik wil wel graag naar de meeting komen :) Neem waarschijnlijk mijn knorsax en misschien weer die ene trompettist, die vreemde eend in de bijt ;)

Ik zorg wel voor een schuiftrompetteraar (tenzij hij zijn tuba meeneemt . . )