Main Menu

SaxForumMeeting 2013

Started by JR, 20 January 2013, 20:28:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MMonroe

Saxofoon: Tenor: Jupiter JTS 789-DJ2  & Alt Jupiter JAS 767
Mondstuk: (Tenor)Berg Larsen 90/2 & Selmer Solist D (Alt): Selmer Solist D
Rietjes: (Tenor) Legere Signature 2 3/4 & (Alt) Vandoren Original

Zoot

samenik

Lijkt me heel gezellig,
ben er dan ook!

Zoot

Quote from: JR on 07 February 2013, 12:04:02
vanaf 11 uur open en helpen opbouwen / klaarzetten ;)  ;)

hebben er al mensen toegezegd dat,....   :) of ben ik de eerste  :) 

MMonroe

Quote from: Zoot on 08 February 2013, 20:57:50
Quote from: MMonroe on 08 February 2013, 15:04:36
lijkt me leuk!

goed gezien,...  dus je komt?   8)

Dat is wel de bedoeling, al vind ik het wel heel spannend :-[
Saxofoon: Tenor: Jupiter JTS 789-DJ2  & Alt Jupiter JAS 767
Mondstuk: (Tenor)Berg Larsen 90/2 & Selmer Solist D (Alt): Selmer Solist D
Rietjes: (Tenor) Legere Signature 2 3/4 & (Alt) Vandoren Original

Coen

Ik woon dicht bij Utrecht dus kan er ook makkelijk om 11 uur zijn om te helpen opbouwen.
Tenor Keilwerth Toneking (1937) met Otto Link STM 6* en Francois Louis Ultimate rietbinder en La Voz medium soft.
Alt Amati Kraslice Toneking (rond 1950) met Otto Link Tone Edge 6 en Vandoren Jazz ZZ 2.

harpje

ha dat lijkt me weer leuk. Ik zit me af te vragen of ik ook Basje mijn basklarinet zal meenemen. ;D
Harpje

Zoot

Quote from: harpje on 10 February 2013, 00:00:11
Ik zit me af te vragen of ik ook Basje mijn basklarinet zal meenemen. ;D
Voor  ??? deze keer mag het,......   ;) volgend jaar organiseer je maar een Klarinet Forum Meeting  ;D ;D ;D

JR

Quote from: Coen on 09 February 2013, 19:04:34
Ik woon dicht bij Utrecht dus kan er ook makkelijk om 11 uur zijn om te helpen opbouwen.

Heel fijn, dat scheelt weer met koffie/thee zetten en tafels slepen :D
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

JR

Quote from: harpje on 10 February 2013, 00:00:11
ha dat lijkt me weer leuk. Ik zit me af te vragen of ik ook Basje mijn basklarinet zal meenemen. ;D
Harpje

Tuurlijk mag dat!  Een basklarinet is toch een beetje een houten sax toch?

:P
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

the martin

Brand in ieder geval een stuk langer  8)

JR

De zaal is geregeld en ook de eerste workshop is rond!

Sam (ook een SaxForumlidT) gaat de workshop "Improviseren" leiden, die ook geschikt is voor beginners.
Om een idee te krijgen wat er gaat gebeuren kan je kijken bij

Oktopedians.

Zoot

Quote from: JR on 10 February 2013, 14:03:49
Sam (ook een SaxForumlidT) gaat de workshop "Improviseren" leiden, die ook geschikt is voor beginners. 

count  :) me in...

Coen

Oktopedians, veelbelovend  :)

Vraagje: Is er een stand van een van de gerenommeerde saxofoonwinkels met bv. een flinke partij mondstukken? Lijkt me erg leuk om eens een Otto Link of Lebayle op m'n sax te zetten en te ondervinden of dat anders blaast en klinkt.
Tenor Keilwerth Toneking (1937) met Otto Link STM 6* en Francois Louis Ultimate rietbinder en La Voz medium soft.
Alt Amati Kraslice Toneking (rond 1950) met Otto Link Tone Edge 6 en Vandoren Jazz ZZ 2.

Espresso

;) Hopelijk ben ik eind maart weer terug. Dan zou ik toch naar de meeting moeten kunnen komen.

THE Martin tenor met Otto Link 8*