Jazzorkest zoekt

Started by Zoot, 01 March 2013, 17:33:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zoot

kwam ik ergens tegen....
QuoteJazzorkest

Voor de liefhebbers
Speel je een instrument en woon je in of in de buurt van Deventer? Ben je ouder dan 25 jaar? Dan ben je van harte welkom!

We gaan een Leeuwenkuil Jazzorkest (LJO) oprichten. Onder leiding van Johan Vermuyen docent en ervaren bigbandleider. 
We spelen op een goed niveau maar een enthousiaste en ontspannen sfeer staat centraal.

We zijn nog op zoek naar trompettisten en trombonisten, een pianist en een bassist en een gitarist.
Als je wat gevorderd bent en wel eens op een beter niveau wilt spelen meld je dan aan.

Over Johan, docent saxofoon en klarinet bij de Leeuwenkuil
Johan heeft tijdens en na een opleiding klassiek klarinet aan het Utrechts Conservatorium en een jazzopleiding saxofoon lichte muziek aan het Hilversums conservatorium in diverse orkesten, bigbands en fusion bands gespeeld zoals o.a. Residentie Orkest, Oost West Big Band, Millenium Big Band, Timeless Big Band, Get the Funk, Metropole Orkest, Chris Beckers Band, Miko Aleksic, Wonderland, Fawzi Chekili e.a. Hiermee maakte maakte hij CD's en toerde met verschillende van deze bands in Europa en Afrika.
Hij heeft ongeveer 10 jaar de Big Barchem Band (nu Millenium Bigband) geleid.

Meer weten? Neem contact op met Johan (vermuyen AT gmail PUNT com

Maaarten

We zijn nog op zoek naar trompettisten en trombonisten, een pianist en een bassist en een gitarist.

Helaas, maar zou voor mij ook wel leuk zijn erbij nog! Deventer is alleen iets te ver voor een geregeld ritje.

Zoot

Quote from: Maaarten on 01 March 2013, 17:36:13
Deventer is alleen iets te ver voor een geregeld ritje.

maak er je wekelijks uitje van,...... even bij De Saxofoonwinkel `snusteren ` en dan door naar de repetitie.... ben je d´r ook even uit        ;)

Maaarten

Zoot

Utrecht beter te doen ?  de ns harmonie zoekt een Tenorsax... ( kijk bij Muzikanten gezocht....... )                      ???

Maaarten

nee dat is helemaal niet te doen. Ik zit niet om een vereniging verlegen hoor. Thanx!