Author Topic: Selmer Mark VII tenor  (Read 2842 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Horny

• Member
  • *
Selmer Mark VII tenor
« on: 09 March 2013, 16:19:57 »
Ik ben ermee gestopt. Van de ene op de andere dag. M'n Mark VII tenorsax was net gereviseerd door Matthews Music in Edam, ik heb er de bon nog van. Maar het is een doodzonde om zo'n prachtig instrument onbespeeld te laten. Hier kunnen zoveel saxofonisten plezier van hebben.
Serie nr 311334. Unieke kans om een vintage Selmer te bezitten. Velen waren onder de indruk van de toon van deze Mark VII, die minstens gelijkwaardig is aan de VI.
Komt met Otto Link 8* en Ponzol 100 metaal als extraatjes.
Verder met koffer en standaard.
Koop je 'm prive, is dit een prachtige prijs, want je omzeilt ook de 21 % BTW.
Ik bied hem aan voor € 3175,-

Offline Horny

• Member
  • *
Re: Selmer Mark VII tenor
« Reply #1 on: 14 March 2013, 08:10:44 »
Door omstandigheden ben ik gestopt met saxspelen. Nu staat mijn Selmer Mark VII Tenor nutteloos te zijn en dat is een doodzonde.. Dit is je kans om een Selmer te veroveren die tot the top of the range behoort.

Het serie nr is 311334. Hij is pas gereviseerd (bon aanwezig) door Matthews in Edam. Ook zij waren onder de indruk van deze Mark VII, die minstens gelijkwaardig is aan de VI. Een fantastische sound, voor mij op mijn lijf geschreven, maar ik dat iedere saxofonist hier van zal genieten.
Komt met Otto Link 8* en Ponzol 100 metaal als extraatjes.
Verder met koffer en standaard.
Koop je 'm prive, is 3175,- euro een prachtige prijs, want je omzeilt ook 21 % BTW.

[verwijderd door de beheerder]