2013 is qua sax een heel bijzonder jaar voor mij; het is het jaar waarin im eindelijk ben begonnen! Mooie sax gevonden bij Saxpoint, goede docente gevonden, en enthousiast gestart.
Nu, op de drempel van 2014, ben ik nog even enthousiast als bijna een jaar geleden. Ik ben op de Saxforum dag in Utrecht geweest, heb het Saxevent in Deventer bezocht, en ben de eerste keer naar de jazz voor beginners sessie hier in Soest geweest. Onlangs heb ik een pracht van een mondstuk aangeschaft, en momenteel oefen ik 4x per dag. Het is erg rustig qua werk deze twee weken...
2014 wordt een jaar van doorgaan, beter worden. Af en toe een groepsles, ik ben ingeschreven voor 2 workshops bij Floor Wittink, en wil in de zomer ook nog een workshop doen. Mijn vraag nu is hoe ik verder kom.
Ik ben bezig met theorie en ben de majeur toonladders t/m 4 voortekens aan het oefenen. Ik probeer eenvoudige wijsjes op gehoor te spelen, maar dat valt niet mee. Ik moet echt gaan tellen en wil in staat zijn onbekende nummers van bladmuziek te spelen, want dat lukt ook niet of nauwelijks.
Kortom, ik wil weer eens teveel te snel, maar dat tekent wel mijn enthousiasme! Ik heb dus zin in 2014!
Met het forum ben ik erg blij, dus ook van mij veel dank aan Tony en de anderen die hier zorg voor dragen.
Ik wens jullie allemaal een gezond, gelukkig en muzikaal jaar, en wie weet tot ziens op het forum event of bij een andere muzikale gelegenheid.