Main Menu

Toeters en bellen

Started by JR, 26 January 2014, 14:03:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JR

Sinds gisteren ben ik orkestlid bij "Toeters en Bellen"!
Een "straatorkest" dat zo'n 35 nummers speelt, uit het hoofd !!
Ze . .  nee, WE treden zo'n 40 keer op in het zomerseizoen en af en toe een tripje naar het buitenland 8)

Ik speel in T&B niet op mijn vertrouwde alt, maar op mijn C-tenor.
Dat was/is wel wennen, de "gebruikelijke" ladders en grepen van de alt liggen op een C-mel toch nét even anders . . .

Gelukkig zijn het allebei oude Bueschers, dus de applicatuur is aardig gelijk.

Als er een eerste optreden is zal ik dat hier posten.

P.S.
Als er nog een sop-, tenor- of bari-speler is die iedere vrijdagavond in Amsterdam kan en wil repeteren, meld je dan even aan via de website, want daar is nog wel plaats voor . . .
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Zoot

hé leuk,........     veel ♫♪ ToETerRRrrr PleZier ♪♪

willemijn

Ha leuk, heb vorig jaar (o nee, al weer het jaar daarvoor) nog met een orkestlid van Toeters en Bellen in een workshop bij Buitenkunst gespeeld. Zou het heel leuk vinden om mee te doen, maar helaas te ver weg voor mij.
Veel plezier!

JR

Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

the martin

Mis het soms wel eens...
Heel veel plezier in ieder geval..