Author Topic: De Zomer-Saxofoon-Opfris-Bijspijker-Inspiratie dagen!  (Read 6831 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Coen

• Member
  • *
De Zomer-Saxofoon-Opfris-Bijspijker-Inspiratie dagen!
« on: 15 April 2014, 15:39:33 »
Mijn docente geeft in de maanden juli en augustus geen les, zomervakantie :(. Zelf ben ik altijd de hele maand juni op vakantie 8) (is een keuze, weet ik, maar ik ga echt niet in het hoogseizoen!), dus ik zit met een gat van drie maanden.
Iemand in de buurt vinden die wel lesgeeft is niet gelukt, maar er zijn in elk geval De Zomer-Saxofoon-Opfris-Bijspijker-Inspiratie dagen!
Zie http://saxofoonworkshops.nl/workshops/de-zomer-opfris-bijspijker-inspiratie-dagen/.

Floor Wittink, waar ik nu twee workshops bij gedaan heb waarover ik zeer te spreken ben, is in het 'zomergat' gedoken en geeft twee workshops in augustus, de eerste voor beginners met vanaf 1 jaar ervaring (16 en 17 augustus, In de flow met saxofoonensemble!), de tweede voor meer ervaren saxofonisten, vanaf 4 jaar ervaring/B diploma HaFa (23 en 24 augustus, Speel de klassieke Serenade van A. Dvorak met saxofoonensemble!).

Let bij de data op de 'en', het is beide keren 2 dagen! In Utrecht, dus lekker centraal  :D
Ik ben van de partij op 16 en 17 augustus!
Tenor Keilwerth Toneking (1937) met Otto Link STM 6* en Francois Louis Ultimate rietbinder en La Voz medium soft.
Alt Amati Kraslice Toneking (rond 1950) met Otto Link Tone Edge 6 en Vandoren Jazz ZZ 2.

Offline MMonroe

• Member
  • *
Re: De Zomer-Saxofoon-Opfris-Bijspijker-Inspiratie dagen!
« Reply #1 on: 16 April 2014, 18:11:07 »
Ook ik ben van de partij op 16 en 17 augustus
Saxofoon: Tenor: Jupiter JTS 789-DJ2  & Alt Jupiter JAS 767
Mondstuk: (Tenor)Berg Larsen 90/2 & Selmer Solist D (Alt): Selmer Solist D
Rietjes: (Tenor) Legere Signature 2 3/4 & (Alt) Vandoren Original