Author Topic: Saxofoonworkshop in Boekel  (Read 3124 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline pironne

• Newbie
  • *
Saxofoonworkshop in Boekel
« on: 24 June 2014, 15:40:24 »

Op zaterdag 5 juli 2014 is er een saxofoon workshop bij Van Der Aa blaasinstrumenten in Boekel.

Deze wordt verzorgt door Saxofonist Peter Steenbakkers die een unieke speelmethode heeft ontwikkeld onder het motto: Praten leer je ook niet uit een boek.
Speciaal van deze workshop is dat er alleen op gehoor wordt gespeeld.
Meer informatie kun je vinden : www.petersax.com  Aantal deelnemers max 10 blazers per groep en er zijn twee groepen. Eentje 10.00 tot 12.00 uur en 13.00 uur tot 15.00 uur.
Peter vraagt een bijdrage van € 12.50  (incl koffie/thee)

Voor aanmelding mag u een mail sturen naar : [email protected]

Met muzikale groet,

Peter vd Aa en Peter Steenbakkers

Zoot

• Guest
Re: Saxofoonworkshop in Boekel
« Reply #1 on: 24 June 2014, 19:36:17 »

Op zaterdag 5 juli 2014 is er een saxofoon workshop bij Van Der Aa blaasinstrumenten in Boekel.

Boekel,.........   'sffgooglen
De naam Boekel werd vroeger wel verklaard als zijnde het "loo" of bos van heer Boc en zou dan in dezelfde categorie vallen als de plaatsnamen Boxmeer en Boxtel. De heer Boc was weliswaar de eerste heer van Boxmeer, maar heeft met beide andere plaatsen niets uitstaande. Tegenwoordig neemt men dan ook aan dat de naam voortkomt uit Beukeloo. Dit betekent "Op zandgrond gelegen beukenbos".

Hoe verleidelijk ook..........   ( het spelen op gehoor boekel ik eh bedoel ik dan.........  ) het is me nét even te ver weg,....
voor wie wel gaan, veel ♫♪ ToETerRRrrr PleZier ♪♪