Author Topic: Leren improviseren: nieuwe improvisatieworkshop  (Read 1931 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Jelske

• Newbie
  • *
Leren improviseren: nieuwe improvisatieworkshop
« on: 31 July 2014, 16:43:33 »
23 augustus a.s. geef ik weer een nieuwe improvisatieworkshop: "Help, een foute noot!?". Er is nog plek voor deelnemers! Je mag ook meedoen als je nog geen ervaring hebt met improviseren, maar er graag een keer mee wil beginnen. Kijk op http://www.jelskehoogervorst.nl/workshops/ voor meer info.

In mijn workshops werken we vooral auditief, intuïtief en interactief. Door middel van allerlei oefeningen help ik jou om je vrij te voelen in muziek. Er wordt heel veel gespeeld. Al spelend komen klank, harmonie, intonatie, samenspel, puls en ritme aan bod. Of we gaan dieper in op één van deze onderwerpen. De groepsgrootte varieert van 5 tot 10 deelnemers.

Iedereen kan leren improviseren. Ook jij. Met wat je nú kunt op je instrument, kun je al leren improviseren. Je maakt het jezelf exact zo moeilijk als je op dit moment aankunt. En niet moeilijker. (dit is jouw ‘magische grens’). Alles wat je nodig hebt is een ontdekkende houding en open oren.

Misschien tot dan! met groet, Jelske Hoogervorst

Offline Floor

• Aspirant
  • **
  • Floor Wittink saxofonist
    • De Saxschool, passie voor muziek
Re: Leren improviseren: nieuwe improvisatieworkshop
« Reply #1 on: 18 August 2014, 21:04:53 »
Klinkt super Jelske! Een fijne workshop gewenst!