Author Topic: Saxofoonleraar gezocht omgeving Doesburg  (Read 12821 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Allegra

• Member
  • *
Saxofoonleraar gezocht omgeving Doesburg
« on: 18 October 2014, 11:39:19 »
De afgelopen 2 jaar heb ik met veel plezier prive les gehad. Helaas is mijn leraar niet meer in de gelegenheid om les te geven. Ik ben dus op zoek naar iemand anders. Liefst in de buurt van Doesburg, maar iets verder weg is geen bezwaar. Ik heb intussen meer dan drie maanden geen les meer gehad, wie helpt mij weer aan de studie?

Groetjes en geniet van het mooie weer dit weekend!
Tenor: Conn Ladyface
Mondstuk: Otto Link STM Early Babbitt + Meyer 7M

Zoot

• Guest
Re: Saxofoonleraar gezocht omgeving Doesburg
« Reply #1 on: 18 October 2014, 15:57:01 »
De afgelopen 2 jaar heb ik met veel plezier prive les gehad. Helaas is mijn leraar niet meer in de gelegenheid om les te geven. Ik ben dus op zoek naar iemand anders. Liefst in de buurt van Doesburg, maar iets verder weg is geen bezwaar. Ik heb intussen meer dan drie maanden geen les meer gehad, wie helpt mij weer aan de studie?
er zitten wat leden in die buurt dus dat zal wel ♫♫goed komen.♪♫ ....... tot die tijd www.maaksmuziek.nl     :D
veel ♫♪ ToETerRRrrr PleZier ♪♪

Offline Coen

• Member
  • *
« Reply #2 on: 19 October 2014, 11:12:27 »
Popschool Nederland geeft niets in Doesburg, maar wellicht is één van deze dichtbij genoeg:
◦Mark Golub / 7121HC Aalten

◦Edwin Neuteboom Spijker / 7323 MJ Apeldoorn

◦Alex Brusse / 7131 DP Lichtenvoorde

◦Gerwil Kusters / 6663 BR Lent

◦Toon Meijer / 6578 ad Leuth

Zie http://www.popschool.nl/

Tenor Keilwerth Toneking (1937) met Otto Link STM 6* en Francois Louis Ultimate rietbinder en La Voz medium soft.
Alt Amati Kraslice Toneking (rond 1950) met Otto Link Tone Edge 6 en Vandoren Jazz ZZ 2.

Offline Allegra

• Member
  • *
« Reply #3 on: 20 October 2014, 16:38:28 »
Bedankt voor het meedenken en uitzoeken Coen! Wordt zeer gewaardeerd  :) Intussen kreeg ik van mijn vorige leraar een adres in Dieren waarvan hij dacht dat ik daar misschien terecht zou kunnen. Dat blijkt inderdaad het geval. En Dieren is zo ongeveer bij mij om de hoek. Volgende week kennismaken... hoop dat het klikt!
Tenor: Conn Ladyface
Mondstuk: Otto Link STM Early Babbitt + Meyer 7M