Hallo,
Ook ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Nicole, 26 zomers jong en woonachtig in Enschede. 1,5 jaar geleden heb ik besloten om niet meer weg te dromen bij het zien van een Sax. Maar deze ook echt te gaan bespelen, na een korte kennismaking was ik er snel aan uit het moest een Tenoor worden!
Op de basisschool wel wat met een blokfluit aan geklungeld, maar nooit serieus geweest. Nu ik merk dat het bespelen van de sax. Mij behalve heel veel plezier ook heel veel ontspanning geeft en daarmee ook zeer veel motivatie om maar steeds beter te worden, kwam ik er achter dat ik zo nu en dan toch ook wel met vragen zat. Vandaar dan ook mijn aanmelding.
Uiteraard heb ik les (vind namelijk zelf dat je bij het bespelen van een instrument je ook de goede begeleiding moet krijgen), mijn struikelblok is daar vaak nog het durven. Het durven maken van fouten om daardoor juist beter te kunnen worden.
Maar goed, ik hoop hier vooral veel ervaringen en kennis op te doen daar naast is het natuurlijk gewoon leuk om mensen te spreken met een gezamenlijke hobby...
Dus dat...is mijn "verhaal".

Groeten Nicole