Main Menu

Forums?

Started by Ben Rodenburg, 22 January 2006, 00:28:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ben Rodenburg

misschien een beetje mierenneuken op zn tijd...

als ik op: markeer alle forums als gelezen druk gaat er bij mij een beleltje rinkelen, en bij jullie dan ;)
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Daan

"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

the martin

Doe ik nooit.
Als je uit het hoofdforum gaat gebeurt dat vanzelf

Ben Rodenburg

nee eikels, het is forA ;)
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Pieter

Ik vroeg me al af of dat de bedoeling was, maar dacht toen tenslotte ook weer van niet omdat forums volgens de dikke van dalen nl ook goed is.
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

Pieter

Oh ja,....Welke eikel?? :D
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

the martin

SB weet altijd weer vrienden te maken  :lol:

Quotefo·rum (het ~, fora/~s)
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren
2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz.

Forums mag dus ook  8)

Daan

Goed zo Edwin!

En ik maar even testen, klikken op: markeer alle forums als gelezen...
En ik luisteren maar nee er rinkelde geen belletje  :evil:  :lol:

Pieter

god daan, wat ben je toch leuk... :D

the martin

Daan is de leukste  8)

the martin

En ik sta op 700  :lol:

Daan

Ik vond het anders wel irritant dat er wat anders werd bedoelt  :? , ik heb maar liefst 2x geprobeerd en geluisterd... of er een belletje ging rinkelen =/

the martin

Ach je moet maar zo denken...
Je bent geen ezel  :lol:

Daan

Quote from: "saxy-benny"als ik op: markeer alle forums als gelezen druk gaat er bij mij een beleltje rinkelen, en bij jullie dan  :wink:

Quote from: "the martin"Ach je moet maar zo denken...
Je bent geen ezel :lol:

Voor de zekerheid had ik toen nog een x getest, miss had ik het de eerste keer het niet verstaan :P

Quote from: "saxy-benny"misschien een beetje mierenneuken op zn tijd...

Ja precies, dat je bent :P

Ben Rodenburg

haha, dan laten we het lekker staan ;)