Megaconcert in Gramsbergen

Started by Jannaa, 23 August 2015, 23:17:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jannaa

Zaterdag 29 augustus 2015 is er een megaconcert in Gramsbergen. 't Is een playin. Er zijn al 140 aanmeldingen, waaronder meer dan 30! saxofoons. Je kunt je nog aanmelden en krijgt per ommegaande de bladmuziek gemaild. Deelname kost niets!
Kijk voor meer informatie op:
http://www.megaconcert.nl/
Altsaxofoon Yanagiawa WO1; mondstukken Selmer S80 C*, Yamaha 4C en ESM 5*Alt Classic; rietbinder François Louis
Tenorsaxofoon Selmer 80 Super Action

Zoot

Quote from: Jannaa on 23 August 2015, 23:17:10
per ommegaande de bladmuziek gemaild.

jammer,........ ik  heb dan wat anders..........   leuke muziek? ♫♪ Mag / kan ze je doormailen?♫♪

Jannaa

Quote from:  ♫♪ Mag / kan ze je doormailen?♫♪
/quote]
Kan wel, maar lijkt me niet de bedoeling van de organisatoren toch? En het is natuurlijk maar één partij, daar heb je in eentje niet zoveel aan. We spelen uiteraard in harmonie bezetting.
Misschien kun je je prioriteiten verleggen en alsnog zelf gaan mee spelen?
Altsaxofoon Yanagiawa WO1; mondstukken Selmer S80 C*, Yamaha 4C en ESM 5*Alt Classic; rietbinder François Louis
Tenorsaxofoon Selmer 80 Super Action

Zoot

met het doormailen van jouw zullen ze minder moeite hebben dan als ik, terwijl ik toch weet dat ik niet kom, de muziek wel opvraag en toegestuurd krijg.......      denk je niet?

en ja,...... ik weet het, het is maar vrijwilligerswerk dus misschien dan toch maar, nee... het is weken geleden al afgesproken ik kan ze nu niet laten zitten.............

CynthiaM

Quote from: Zoot on 24 August 2015, 18:06:09en ja,...... ik weet het, het is maar vrijwilligerswerk dus misschien dan toch maar, nee... het is weken geleden al afgesproken ik kan ze nu niet laten zitten.............
Heel goed. Vrijwillig is nog niet vrijblijvend.
Groetjes, Cynthia
Yanagisawa T-W01, Yanagisawa A-W02,  Yanagisawa SC991