Hee Edward, jammer dat dit zo gaat. Als het begonnen is met de Edward/Edwin post, om het zo meer even te noemen, dit was in mijn ogen een kwinkslag van Daan en als die al naar iemand gericht was dan was dat naar Edwin, in mijn ogen was het zelfs gewoon een losse flodder. Mijn reactie daarop "vertrouw je het niet" was dus ook duidelijk naar Daan gericht met en hele vette knipoog en had dus ook totaal niets met jou te maken. Als dit wel zo opgevat is, jammer, nooit de bedoeling geweest. Ik geef Sonja helemaal gelijk, emotie's achter een bericht zie je niet altijd, het is allemaal platte tekst. Ik ga er van uit dat iedereen elkaar serieus neemt op dit forum, er wordt rekening met elkaar gehouden, we respecteren elkaar en we proberen elkaar en anderen te helpen. Ik ben nog nieuw op sax en heb veel aan dit forum gehad en ik hoop dat dit ook zo blijft. En als je dit forum hebt doorgenomen, iets dat je ongetwijfeld gedaan hebt, krijg je ook wel een beetje een gevoel van hoe de een of de ander reageert en wat je daar mee kan doen.
Edward, hopelijk komen we je nog tegen hier, er is in mijn ogen niets gebeurd, het gaat om interpretaties van platte teksten.