Author Topic: Nieuwe Saxforum meeting  (Read 21965 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Daan

• Member
  • *
  • sopraan, alt en tenor
(No subject)
« Reply #30 on: 20 February 2006, 19:51:16 »
Quote from: "Edward"
Ja , dat is tenminste een antwoord !

Wat op mij afkomt sinds ik hier ben hoeft van mij niet .

Als ik wat verkeerd heb gepost sorry daarvoor Edward.
Ik vind iedereen is gelijk dus je mag gerust posten wat je vind, maar kan je misschien een goed voorbeeld citeren wat op jouw afkomt welke zin(nen) of teksten. Zodat ik beter weet wat ik precies verkeerd heb gedaan... Want ik ga ervan uit dat ik het ben dit keer.
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Offline CBone

• Member
  • *
    • http://www.bigbandboesten.nl
(No subject)
« Reply #31 on: 20 February 2006, 20:39:32 »
Quote from: "the martin"
Daan jongen, kom er maar weer bij.
Wees lekker je zelf. (anders haal ik je nog in met posten :lol: )

Hee Edwin, nog maar een "achterstand" van zo'n 900 posts, dat moet lukken. Ben alleen bang dat je vanaf vrijdag een paar dagen niet zoveel tijd hebt om te posten  :D/  :D/ .

Oeps, beetje off-topic misschien.

Hoi hoi Daan, goed je weer te "horen". Nog een paar dagen en je had met posten eigenlijk weer met 1 moeten beginnen  :wink:

En straks op naar de meeting.

Dreum van morgen, herinner dich giester, maar laef vandaag

Twitter...HaRonnie

Offline Tony

• Member
  • *
    • https://www.saxforum.nl
(No subject)
« Reply #32 on: 20 February 2006, 21:22:21 »
Ok, als beheerder van het forum vind ik dat ik het volgende nog even hierover moet zeggen.

Iedereen staat vrij om dingen te vragen, zijn/haar mening te uiten, grapjes en of woordspelingen te maken of wat dan ook te posten zolang die maar niet kwetsend zijn en in het Topic passen. Dat is ook het punt dat ik in moet grijpen.

Mochten er toch onverhoopt dingen verkeerd opgevat worden, stuur elkaar een PM en vraag wat de bedoeling is en los het misverstand op. Zo simpel is dat.

Dit is nu het 2e "incident" in hele korte tijd waarbij het probleem niet bij Daan of wie dan ook lag (althans, ik kon het niet zo snel achterhalen wat hat probleem nou precies was) en waarbij het Daan natuurlijk siert dat hij z'n excuses aanbiedt maar wat van de zotte is en nergens voor nodig was. Zoals Daan al zei, we zijn allemaal gelijk hier op dit forum.

Als dit forum een "onzinnig tijdverdrijf" wordt genoemd door Edward denk ik dat het gewoon beter is dat Edward inderdaad zijn tijd maar zinniger op gaat vullen. Bij deze dus.

Goed. Dit begint nu wel erg off-topic te worden. Zullen we terug gaan naar het onderwerp? De meeting... ik heb er i.e.g. veel zin in :)

Offline CBone

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #33 on: 20 February 2006, 21:41:49 »
Yip, op naar de meeting, ben benieuwd waar en vooral wanneer, hoop dat in te kunnen plannen. Heb van de week op de een of andere manier (weet echt niet hoe) een voortand gebroken, lekker zo vlak voor de carnaval, en in maart vindt de kroning plaats, dit is eerder dan de kroning van onze Willem-Alexander maar ook minder feestelijk. Dus voor mij geldt, liefst niet in maart en anders kom ik wel luisteren, bewonderen, serveren, tappen, friet bakken en er was ook nog een oppas nodig geloof ik.  :lol:

Twitter...HaRonnie

Offline Tony

• Member
  • *
    • https://www.saxforum.nl
(No subject)
« Reply #34 on: 20 February 2006, 21:51:43 »
Ach oppas... ik had bij SF meeting I m'n dochtertje meegenomen en die heeft zich prima vermaakt. Die was toen nog geen 2 en dat ging heel goed.

Ok een datum. Is bijvoorbeeld zondag 23 April een leuke?

Offline Joke

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #35 on: 20 February 2006, 22:01:30 »
Anthony,

ik begrijp dat je deze discussie wilt eindigen, en over de meeting praten is inderdaad veel leuker.

Maar ik wil toch nog even kwijt dat ik dit juist zo'n leuk en leerzaam forum vindt. Ik ben hier nog niet zo lang, maar ik ben een trouw lezer van alle berichten. En iedereen neemt me seieus als ik een vraag heb, ook al ben ik een beginneling vwb sax spelen. Ik durf hier tenminste gewoon een vraag te stellen. Er wordt hier niet gescholden (nauwelijks tenminste :-) ) of iemand belachelijk gemaakt (wat ik op andere forums (fora? -:) )wel eens heb gezien (van anderen gelukkig, niet over mij). Maar dat maakt me wel onzeker of ik een vraag zal stellen en doe het dus maar niet. Hier heb ik het gevoel dat dat allemaal gewoon kan.
Een grapje op z'n tijd moet toch kunnen? We zijn toch volwassen mensen? Als er iets niet goed valt kunnen we dat toch samen (of via een pm'tje) oplossen?

Zullen we het nu maar weer over de meeting hebben?
Heb je al een idee wanneer en waar? Als ik de moed op kan brengen kom ik op zeker.
gr. Joke

Offline Joke

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #36 on: 20 February 2006, 22:07:30 »
Neeee ... niet in april, dan ben ik met vakantie. Maar goed, dan kom ik een volgende keer wel   :smt022
gr. Joke

Offline Daan

• Member
  • *
  • sopraan, alt en tenor
(No subject)
« Reply #37 on: 20 February 2006, 22:39:38 »
Quote from: "CBone"
Hoi hoi Daan, goed je weer te "horen"

Alleen op deze topic stuurde ik geen reactie, als je kijkt naar de tijd zie je dat bij andere posten van me wel :) .

Yip, op naar de meeting, ben benieuwd waar en vooral wanneer, hoop dat in te kunnen plannen. Heb van de week op de een of andere manier (weet echt niet hoe) een voortand gebroken, lekker zo vlak voor de carnaval, en in maart vindt de kroning plaats, dit is eerder dan de kroning van onze Willem-Alexander maar ook minder feestelijk. Dus voor mij geldt, liefst niet in maart en anders kom ik wel luisteren, bewonderen, serveren, tappen, friet bakken en er was ook nog een oppas nodig geloof ik. :lol:

Das K*t, kan je dus niet saxofoon spelen? Is het niet mogelijk om er iets tussen te plaatsen, een potlood of een watje ofzo.. of wat wax (geen idee gewoon proberen :P )

Quote from: "Anthony"
Ach oppas... ik had bij SF meeting I m'n dochtertje meegenomen en die heeft zich prima vermaakt. Die was toen nog geen 2 en dat ging heel goed.

Ok een datum. Is bijvoorbeeld zondag 23 April een leuke?

Ik vind op een zondag een goede tijd.

Offline CBone

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #38 on: 20 February 2006, 23:17:07 »
Behoorlijk **piep** ja, maar de boel is tijdelijk geplakt en dusdanig geslepen dat sax wel redelijk mogelijk is, trombone wordt deze week getest of dit gaat lukken, hoop van wel want dat is waar ik eigenlijk op moet spelen. Lukt dit niet dan is de sax toch een redelijk alternatief  :)

Hoe zie je dat potlood trouwens, nog een bepaalde kleur in gedachte  :D

Een zondag is voor mij meestal wel goed in te passen.

Twitter...HaRonnie

Offline Daan

• Member
  • *
  • sopraan, alt en tenor
(No subject)
« Reply #39 on: 20 February 2006, 23:31:29 »
Hoe zie je dat potlood trouwens, nog een bepaalde kleur in gedachte  :D

Ja dat wel, als ik dat soort dingen bedenk zie ik het trouwens gelijk voor me  :lol: . Om precies te zijn zie ik een zwart potlood voor me in je mond eruit steken, raar idee maarja het is een ideetje :P misschien dat die potlood je tand kon vullen (horizontaal leggen) dat het breed genoeg zou zijn om te steunen... Zie je het al voor je zo'n potlood eruit steken uit je mond tussen je tanden op je mondstuk  :lol: , ik heb hier toevallig mijn mondstuk ragertje naast me liggen, had ik nog laten liggen bij het schoonmaken ervan. Nu zie ik dat voor me... dat je die in je mond stopt tussen je tanden... Het is trouwens wel zacht maar aan de binnenkant hard. (nee ik voel het niet met mijn tanden maar met mijn handen :P ) Misschien is dat een oplossing  :D

Offline CBone

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #40 on: 21 February 2006, 07:54:10 »
Oke Daan, mocht ik het willen proberen dan maak ik in ieder geval een foto. Mijn voortand was gelukkig nog niet afgebroken, maar er zit een breuk in, dwars, als noodreparatie istie als het ware geplakt door hem rondom in te pakken met dat witte vulmateriaal. Over twee weken wordt hij weggeslepen en komt er een kroon op, klaar, dus voor de meeting moet dat allemaal weer in orde zijn.

Twitter...HaRonnie

Offline Sonja

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #41 on: 21 February 2006, 09:48:33 »
jeee...ik heb er ook ooit eens een jaar uitgelegen ivm mn tanden....er was ooooit een tijd dat ik veel fietste..niet zomaar..maar..wedstrijdjes ook ooit..wielrenster dus..toen heb ik een klap gemaakt..voluit op mn mond en gezicht..na een jaar van reparaties en tobben, kon eindelijk weer gaan toeteren..maar tis balen hoor..Succes overigens met je kroon..is nooit zo leuk, maar wel een goede oplossing..keb er zelf ook al 3 dus..zou ze niet meer willen missen.. :-D  :-D
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

Offline CBone

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #42 on: 21 February 2006, 15:53:51 »
hee Sonja, niet echt leuk nee, maar beter dan zonder. Beetje off topic weer maar,  gaat toeteren gewoon goed met die kroon, heb er ook wel al een, maar dat is en kies en geen voortand.  :-D , kan ik straks wel dit weer doen.

Twitter...HaRonnie

Offline Sonja

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #43 on: 21 February 2006, 15:59:49 »
t toeteren gaat prima weer hoor.. :-D
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

Offline CBone

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #44 on: 21 February 2006, 16:06:23 »
Heb altijd een plakker op het mondstuk. Bij mijn Lebayle moet ik wel, zit geen bijtplaat op, dus dat maakt allemaal niet uit. Kan nu ook redelijk toeteren met mijn noodreparatie, maar ben wel benieuwd hoe zo'n kroon voorin zich houdt met de jaren. Gaan toch heel wat trillingen doorheen. Ik laat het op me afkomen.

Twitter...HaRonnie