Hoi allemaal.
Heb mezelf vorig jaar ingeschreven op het saxforum. Via zoeken op google kwam ik best vaak hier terecht maar het zoeken hier is toch wel handiger met een account, vandaar dus

Nu eindelijk maar eens even voorstellen....
Ben inmiddels 44 en ben sinds 5 jaar weer een beetje bezig op de oude sax van mijn vader, 'n alt.
Hij heeft er 2 en deze heb ik, sinds hij gereviseerd is te leen van hem, en er al veel plezier aan beleefd.

Hij kocht em zelf ooit in '61 en heeft er aardig wat keren mee op de planken gestaan, wat voor mij wel van toegevoegde, emotionele waarde is.
Ik maak muziek als hobby, treed afentoe op en stoei graag met techniek. (ook voor mijn werk)
Speel naast sax ook 'n beetje gitaar, basgitaar, toetsen en ik zing. Dit alles neem ik op met de computer wat altijd wel leuke mixen en sferen oplevert.
Hieronder staat wat muziek die ik heb gemaakt, met hier en daar ook wat sax erin.
https://soundcloud.com/macgyvergearHelaas nog nooit echt met de sax opgetreden, wel een beetje rond gejammed.. maar daar gaat binnenkort verandering in komen want ben met wat vrienden e.e.a. van plan live te gaan doen.
Ben sinds een tijdje weer bezig met hetgeen waar ik via de search engine ooit terecht ben gekomen, de boventonen (toptones).
Toen ik er vorig jaar mee begon klonk het meer als een schorre koe, maar met veel geduld en oefening vat de 'aanzet tot' steeds vaker de geplande toon..

Aan de andere kant loop ik ook met plannen om ooit eens een tenor te kopen.. maar moet me nog helemaal orienteren qua merken. dus wellicht zal ik hier nog wel wat vragen gaan stellen

See ya..