Author Topic: traag forum  (Read 8485 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Sonja

• Member
  • *
traag forum
« on: 26 March 2006, 09:39:19 »
ik ben benieuwd of dit alleen bij mij zo is..het duurt zolang voordat t forum geladen is op mijn beeldscherm..en bijna iedere keer moet ik opnieuw inloggen, en topics moet ik minstens 2x aanklikken, en als ze dan laden, krijg ik ze pas laat in beeld, de blauwe balk loopt heel traag dus..wordt er een beetje moe van, zo erg zelfs dat ik nu dus niet zo vaak meer komt..hebben anderen dit ook?? of lig het aan mijn pc..kan me bijna niet voorstellen trouwens. ;-)
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

Offline saxtammie

• Member
  • *
    • http://www.saxtammie.come2me.nl
(No subject)
« Reply #1 on: 26 March 2006, 09:43:24 »
Ik hoef me nooit opnieuw in te loggen, maar het laden duurt soms wel lang en ik moet er ook wel eens twee keer op klikken

Offline Sonja

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #2 on: 26 March 2006, 09:50:40 »
t zal wel zijn dat ik mn cookies af en toe verwijder zit ik me net te bedenken..dus dat inloggen kan dus wel kloppen, maar daarnaast is de grootste irritatie dat t inladen zo lang duurt...pfff...kan hier niet iets aan gedaan worden??
die balken links en rechts..dat duurt ook extra lang..en ik denk dat bijna niemand die leest..is t geen optie om die te verwijderen zodat t forum sneller gaat werken??

Offline Daan

• Member
  • *
  • sopraan, alt en tenor
(No subject)
« Reply #3 on: 26 March 2006, 12:37:19 »
Het is wel natuurlijk dat door die extra's op het forum dat hij langzamer gaat werken/laden. Maarja het is niet anders het is het een of het ander.
Ik heb dat niet van 2 x klikken...
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Offline the martin

• Member
  • *
    • http://www.themartinstory.net
(No subject)
« Reply #4 on: 26 March 2006, 13:01:01 »
Ik heb ook nergens last van...
Ach en die snelheid daar wen je wel aan

Offline CBone

• Member
  • *
    • http://www.bigbandboesten.nl
(No subject)
« Reply #5 on: 26 March 2006, 13:31:24 »
Valt reuze mee,af en toe een paar secondjes wachten(of is het minder, wachten lijkt alijd lang te duren). Heb verder nergens last van.

Dreum van morgen, herinner dich giester, maar laef vandaag

Twitter...HaRonnie

Offline Sonja

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #6 on: 26 March 2006, 13:40:17 »
sorry..kvind het zwaar irri...en wat heb je uiteindelijk aan die balken aan de zijkant?? maar t wachten op een pagina duurt hier soms echt 30, 45 seconden...duh..dan klik ik m maar weer weg..

Offline Red Hot Willie Pepper

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #7 on: 26 March 2006, 13:49:14 »
Ik ben het met je eens hoor. Het laden van de topics duurt (te) lang en dat terwijl ik hier echt geen sloom internet heb..

En wat betreft die balken aan de zijkant: Ik vermoed dat de moderator een (laptop met) breedbeeldscherm heeft, dus resolutie 1280x768. Bij hem past het er dan goed op, maar bij mensen met een standaard 4:3 scherm, zoals jij en ik, met resolutie bv 1024x768 dus niet  :?
[size=75]saxofoon in de koffer.. wat klopt er niet?[/size]

Offline Daan

• Member
  • *
  • sopraan, alt en tenor
(No subject)
« Reply #8 on: 26 March 2006, 14:07:04 »
Bij mij is het ook te lang, maarja kan ook niet anders, ik denk dat je het forum gedeelte (het zijn 3 kolommen) niet kleiner kan maken. Het wordt ingesteld als procenten geloof ik via de portal.
Maar als je het vervelend vind die balken kan je het toch gewoon zelf kleiner maken door op die pijltje te klikken

Ik vind het wel een leuk idee allemaal, alleen een puntje. Die poll veranderen, aangezien iedereen op hetzelfde stemde... wat natuurlijk het meest logische antwoord is ;) .
Misschien die oude poll weer starten op wat voor een soort saxofoon je het liefst speelt, sopr, alt, tenor enz. enz.

Offline Sonja

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #9 on: 26 March 2006, 16:02:06 »
je kan wel op die pijltjes klikken,maar pas nadat de pagina in je beeld komt..dus je moet toch wachten..schiet niet op dus..er staat ook een hoop onzin op die balken vind ik..wat moet ik met een klok in het rechtermenu, er staat er al 1 onderaan mn werkbalk toch??..en die poll...zie ik nu pas..als ik idd naar rechts scroll..nooit geweten dat daar een poll stond.. ;-) , en dan die plaatjes links..??, ook een personal menu..doe ik ook niks mee..en een google functie die ik al bovenaan mn werkbalk hebt staan, allemaal zonde van de inlaad tijd, ik hoop toch dat er iets aan gedaan kan worden..t saxforum wordt voor mij eerder een irritatiepunt, dan dat ik nog leuk topics gaat lezen zo...dat vind ik jammer..

Offline Daan

• Member
  • *
  • sopraan, alt en tenor
(No subject)
« Reply #10 on: 26 March 2006, 16:24:41 »
Haha, die klok had ik bedacht. Ik vond het wel grappig (en eerlijk gezegt kijk ik ook op het digitale klokje rechtsonderin me scherm  :lol: ).

Wat een probleem toch 'dus je moet toch wachten..' .
Maarja als het forum meerdere gegevens krijgt zoals meerdere plaatjes wordt het ook meer gekeken. Maar natuurlijk gaat het niet alleen erom wat jij ervan vindt maar wat iedereen ervan vindt... Al snap ik het wel maarja het is niet anders, anders moet je maar Anthony sponseren om iets beters te kopen ofzo (ik noem maar wat), want je begrijpt wel dat geld weer een belangrijke rol erin speelt en aangezien dit een leuk initiatief is...

Quote from: "FunkyPunkySaxyJunkie"
t saxforum wordt voor mij eerder een irritatiepunt, dan dat ik nog leuk topics gaat lezen zo...dat vind ik jammer..

Ik snap je wel echt, maar ik vind het toch jammer dat je het eerder een irritatiepunt vindt worden (voor jouw zelf) alleen al door de laadtijd, eerst was het net zo lang die laad tijd. Toen had Anthony het weer geupgrade en en dan maak je die vergelijking met deze...

Het is maar een paar seconden die laad tijd (bij mij), misschien moet je je computer deframgenteren...

Offline Sonja

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #11 on: 26 March 2006, 16:42:17 »
@ daan...ik begrijp ff niet wat je bedoelt met "geld"..als je bedoel dat mijn pc aan vernieuwing toe is..dat het daarom traag is..heb je het mis..keb hier het nieuwste van het nieuwste staan zo`n beetje..dus dat is het niet..mijn verbinding is ook gewoon top..daar kan het niet aan liggen..uiteraard gaat het ook om de mening van anderen..hoop die ook gauw te lezen..

Offline the martin

• Member
  • *
    • http://www.themartinstory.net
(No subject)
« Reply #12 on: 26 March 2006, 16:49:30 »
30, 40 seconden :?:
Met een breedband verbinding :?:
Ik heb een 1500 kb verbinding, vrij basis adsl dus, maar bij duurt het niet veel langer dan 2, 3 seconden (als het al zo lang duurt)

Offline Daan

• Member
  • *
  • sopraan, alt en tenor
(No subject)
« Reply #13 on: 26 March 2006, 17:04:06 »
Nee Sonja ik had het over de server waar Saxforum.nl op draait...
Een betere snellere server kost natuurlijk meer geld...

Maarja... vele mensen vele wensen.
Eerlijk gezegt als ik dit forum had gemaakt en al die extra's erop had gezet zou ik het niet leuk vinden die reacties over irritatie enz. , hij doet toch zijn best om het naar iedereen zijn smaak te brengen en wensen...

En trouwens snelle computers zou je toch over een tijdje horen te defragmenteren :) ... Miss een goed idee om Ad-aware te gebruiken enz.? Wat voor virus programma's gebruik je dan en de snelheid van je comp?

Offline =SaX=Erik

• Member
  • *
  • "You gotta feel that you live"
(No subject)
« Reply #14 on: 26 March 2006, 17:24:23 »
Ik heb geen last van een slome laadtijd...gelukkig maar, want ik kan me de irritatie van Sonja goed voorstellen...alleen niet hier (bij mij). (ook niet als ik op mijn laptop inlog!)

Wat die dingen aan de zijkant betreft heb ik ook al geen last van. Ik heb een 19" scherm en dat gaat prima zo. Mijn internet verbinding is 4000 down en 500 up..daar kan het niet aan liggen. Misschien te veel andere dingen tegelijk openstaan (iets met CPU snelheid?)
T: Julius Keilwerth Limited 75 Edition SX90R
A: Selmer Bundy II Alt
S: Musica Steyr - geweldig geluid, wel aan vervanging toe