Haha, die klok had ik bedacht. Ik vond het wel grappig (en eerlijk gezegt kijk ik ook op het digitale klokje rechtsonderin me scherm :lol: ).
Wat een probleem toch 'dus je moet toch wachten..' .
Maarja als het forum meerdere gegevens krijgt zoals meerdere plaatjes wordt het ook meer gekeken. Maar natuurlijk gaat het niet alleen erom wat jij ervan vindt maar wat iedereen ervan vindt... Al snap ik het wel maarja het is niet anders, anders moet je maar Anthony sponseren om iets beters te kopen ofzo (ik noem maar wat), want je begrijpt wel dat geld weer een belangrijke rol erin speelt en aangezien dit een leuk initiatief is...
t saxforum wordt voor mij eerder een irritatiepunt, dan dat ik nog leuk topics gaat lezen zo...dat vind ik jammer..
Ik snap je wel echt, maar ik vind het toch jammer dat je het eerder een irritatiepunt vindt worden (voor jouw zelf) alleen al door de laadtijd, eerst was het net zo lang die laad tijd. Toen had Anthony het weer geupgrade en en dan maak je die vergelijking met deze...
Het is maar een paar seconden die laad tijd (bij mij), misschien moet je je computer deframgenteren...