Main Menu

Candy Dulfer

Started by rubenvliegen, 22 March 2007, 13:27:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom

ah, bedankt.
Ik zal es contact opnemen met het concertgebouw wanneer de voorverkoop begint.
Gaaf om hem een keertje live te zien.
Hij is zo'n beetje de laatst levende saxofoonist uit een tijdperk van grootheden.
Selmer Reference 54 Tenor. OL. stm. NY.6*/ BL. 100/2.sms Duckbill. Lebayle metal Jazz 7.
Buffet Crampon (Evette) Alt. Zinner (Ed Sperber) 5*. Vandoren Jazz 2,5.

Zoot

en dan komen we bij de nieuwe CD van Candy: Candy Store

8) MMMMmmmm, lekkeRRRRrrrrrrrrrr      8)

:shock: Ps. ik wil geen discussie aanwakkeren, de ene keer eet ik biefstuk en andere keer een gehaktbal. Alletwee lekker. PUNT  :shock:

Frankie73

Ietsje oud alweer, dit topic, maar toch maar even omhoog schoppen. Candy is wel een van de sax-artiesten die mijn innerlijke saxofoonvuur heeft aangewakkerd. Sinds ik haar in 1990 op Marktrock in Leuven live zag, ben ik wel fan van haar, heb in de jaren daarna wel wat (live)materiaal verzameld en met veel plezier geluisterd. Daarna is het wat afgezwakt en nog wel af en toe een cdtje van 'r gekocht. Twee weken terug heb ik haar weer live gezien op een bedrijfsfeestje en dat was toch wel erg tof. Een paar weken geleden had ik al besloten dat ik ook sax wilde gaan spelen. Ghehe, nu eerst nog een saxofoon  :-D Een alt dus, net als Candy...

Zoot

Quote from: "Hen"Zelf vind ik de saxofoonist van Bruce Springsteen echt geweldig!  :-D ... vind ik ook.... :!: ...   tot ik een week of wat geleden een solo cd van de goede man kreeg.. :cry: .. valt me errug tegen, ..........  :? maar misschien de volgende cd wel weer top                        :lol:

harpje

ik ben dus bij Sonny Rollins geweest. Inderdaad Sonny Rulesss. Was een belevenis. En niets van de jonkies het laten opknappen. Die ouwe heeft echt het hele concert lopen toeteren en de zaal is finaal uit z'n dak gegaan. :-D

Zoot

[quote="Hen] Maar ik vergeet alleen steeds hoe die man heet :P  :lol: xD [/quote]

Clarence Clemons, The Big Man..........

Tom

18 juni speelt hij met Springsteen in de Arena.

Is nog niet uitverkocht geloof ik.
Selmer Reference 54 Tenor. OL. stm. NY.6*/ BL. 100/2.sms Duckbill. Lebayle metal Jazz 7.
Buffet Crampon (Evette) Alt. Zinner (Ed Sperber) 5*. Vandoren Jazz 2,5.

Sonja

Kvin de muziek van Candy zo op zn tijd zeker super, maar niet te vaak, maarja..das met alles waar TE voor staat toch?

Moet zeggen, toen ze in ons VOORPROGRAMMA speelden ( candy met haar pa samen) was toch wel een superleuk optreden hoor!!

Sonja & Candy Backstage (ohja, ze is ERG aardig hoor!!!)

Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

Thijs Leuven

Ik heb een keer met haar vader opgetreden, was ook een erg aardige gozer!  :)
Alt: Conn New Wonder 1924 Tenor: Buescher Aristocrat 1951 Bariton: Besson uit de jaren '60  En een hele zwik effecten...