Geplaatst: Ma Mei 14, 2007 11:54 pm
Onderwerp: Saxforum#2
Ok,jullie zijn,dankzij de MOD, die aan mijn verzoek om mijn inloggegevens te wissen nog niet heeft voldaan, nog niet van mij af. Hier maak ik nog even gebruik van
De laatste weken vraag ik mij af, of het tijd wordt voor nog een saxforum, NAAST DIT FORUM!
Dit forum voldoet aan de wensen, verschaft plezier aan en verstrekt info aan bijna 700 leden..dat is een mooi resultaat waaruit blijkt dat een forum over saxofoon (algemeen) in een behoefte voorziet. Mijn complimenten voor de mensen die dit hebben opgezet, tijd er in steken. Welgemeende hulde!
Ik ( me myself and I ), voel de behoefte aan een forum waar NIET gepost kan worden over bijv. : waar koop je je rieten?
welke sax is beter? ..ach ik zou veel onderwerpen meer in kunnen vullen, maar ik wil niet kwetsen..is ook nooit mijn bedoeling geweest.
Ik zou graag een forum zien dat zich op een ander niveau afspeelt, met een beperkt aantal onderwerpen, waar een leercurve aanwezig is die pittig mag zijn, waar de `geest` gestimuleerd wordt, waar uit discussies inzichten voortkomen die bijdragen aan mijn ontwikkeling , waar een uitdaging in ligt.
Mijn vraag voor de poll is dus:
Heb je behoefte aan een `wat pittiger`forum NAAST dit form?
Groet,
HaJe, FB, Henk
Haje, waarom een Saxforum 2?
ik snap het niet... Niet zo zeer dat ik alles snap

.
Maar ik kan het niet begrijpen waarom je een tweede nederlands talig forum wilt beginnen...
Met het doel voor ogen om dus alle onderwerpen over de saxofoon netjes geordend te plaatsen en waarop mensen kunnen reageren met vragen?
Mensen kunnen altijd hun ei kwijt op dit forum... ik zie niet in waarom dit geen volledig forum zou zijn. Natuurlijk is het niet perfect en zijn de antwoorden van mij ook niet perfect... Er is er altijd wel eentje die beter is en ook met informatie posten/beantwoorden...
Ik kan me voorstellen dat iemand die al drie jaar op dit forum vragen van beginners beantwoord misschien een beetje zijn interesse kwijtraakt
ik weet niet, ik zie het zo:
je vind de saxofoon zelf heel interresant of niet...
Daat heeft niks te maken met interesse kwijtraken.
Zelf lees ik graag berichten van andere saxofonisten, ongeacht wat voor niveau zei hebben! Dat niveau's, dat vind ik wel minderwaardig klinken. Misschien komt omdat ik zelf totaal geen goede saxofonist ben :lol:

.
Maar dat van die reacties klopt dus ook niet omdat je een forum wilt waar niet op gepost kan worden...
Dus dat is dan alleen maar een site met allemaal informatie die volgens jouw gelden...
Maar een forum is toch juist om te discussieren...?
Ben jij trouwens de enige die dat forum gaat opzetten en de onderwerpen maakt?
Maar nu je er toch al een aantal weken over zat te denken, wat zou jij dan verbeteren aan dit forum? (Niet lullig tegenover Tony en Amanda die heel goed werk hebben geleverd, ik zou dit zelf ook niet zo goed kunnen maken en natuurlijk ook niet beter

).
Maar je zat erover te denken wat vind je dan zou minder aan dit forum?
Kortom:
Je wilt je account verwijderd hebben of SF, dus hier niks mee te maken hebben...
je wilt een SF #2 starten.Ik snap het niet... wil je soms iemand zijn die uhm een soort administrator is of moderators zoals Tony en Amanda? wil je dat je ook waardering krijgt als hun werk? Je hebt toch al bewezen dat je van een uitdaging houdt door importeur te worden van de TopSax enz.
Ik heb zelf geen behoefte aan een tweede forum, ik kan me niet voorstellen met een tweede forum erbij... en ik zie het al helemaal niet dat het beter zou kunnen zijn dan deze (want ja als je een alternatief maakt is het meestal een doel voor ogen om het beter te doen).
Maar waarom ga je er niet gewoon eraan beginnen! Je hoeft onze mening toch niet? aangezien je toch je acc wilt verwijderd hebben

.
Nog één ding:
laat me verassen en bewijs het tegendeel, dat je het echt goed zou kunnen!
dit zijn gewoon de punten hoe ik ernu tegenover kijk...
en... iedereen is gelijk om zijn/haar mening te geven.